Hvor klærne jeg brukte i helgen er fra?

Reklame | Nelly/ Chiquelle

Heihei💛

Jeg tenkte nå å legge ut linkene til alle klærne jeg brukte nå i helgen. Det er veldig mange som har spurt om det, så bedre å bare lage et blogginnlegg om det slik at de som lurer får svar på det. Jeg fikk så mange komplimenter for klærne mine og spesielt den rosa blazeren, når jeg valgte den ut så var jeg litt usikker på grunn av fargen. Men nå elsker jeg den! Det er en så fin farge og ikke bare det, den er så sommerlig.

Blazer HER
Topp HER  ( skjørtet og veska er fra Gina )

Skjørt Her

Tok bare med de tingene dere spurte om. Håper dere likte innlegget så bloggens vi, klem Jamilla💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg