ANFALL OG MINDRE ALKOHOL PÅ PARADISE HOTEL

 

Hei alle sammen ❤️

Nå skal jeg fortelle dere noe dere ikke visste om mitt opphold på paradise hotel!
Når vi var i Mexico så drakk jeg meg veldig full den ene kvelden, på dette tidspunktet var jeg fortsatt partner med Andreas. Denne kvelden når vi skulle legge oss, så fikk jeg et anfall og produksjonen måtte kjøre meg på sykehuset. Jeg husker ikke noe av det siden jeg var bevisstløs, jeg husker faktisk ikke at ambulansen kom engang! Andreas var selvfølgelig veldig redd, og det kan jeg jo skjønne. Han trodde sikkert jeg skulle dø! Anfallet jeg fikk ligner på et epileptisk anfall, og det kan være skikkelig dramatisk. Derfor skjønner jeg at Andreas ble redd, det ble jo produksjonen også.

Det her skjedde når vi skulle legge oss, så de andre fikk det aldri med seg. Jeg har ikke en epilepsi diagnose, men slike anfall har skjedd tidligere i forbindelse med alkohol og stress. Men alt gikk fint med meg, og fikk ikke noe behandling. Jeg måtte bare undersøkes litt på sykehuset, så kunne jeg dra tilbake til hotellet igjen etter en stund. Etter denne kvelden så fikk jeg kun fire drinker hver kveld gang det var fest, det var skikkelig kjipt! Men jeg vet de gjorde det på grunn av helsen min. Jeg skjønte hvor det kom fra, og alvoret i det. Men noen kvelder fikk jeg fem drinker, men de fulgte skikkelig med på meg etter denne episoden. Og de var veldig flinke som passet på meg litt ekstra, selv om det var også kjipt til tider. Jeg tåler ikke så mye alkohol, så noen dager så holdt det med fire drinker. Men andre dager var det litt kjipt, men sånn var det bare. Husker Thea syntes så synd på meg, så hun henta en drink til meg og da fikk hun streng beskjed om at hun kunne ikke gjøre det. Haha, søte Thea!

Håper dere likte innlegget!
Hva syntes dere om slik “inside information” om hendelser på hotellet? 
XOXO, Jamilla.

6 kommentarer
    1. JAMILLA🥰 elsker å lese bloggen din, utrolig spennende og i tillegg spennende å følge med på ph, heier på deg og Thea der inne💘❤️ Love uu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg