BESTE OG VERSTE MED Å VÆRE MED PÅ PARADISE HOTEL

Hvor skal jeg starte? Det beste må vel være at man møter så mange nye mennesker, å jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. Jeg har møtt så mange fine mennesker der, som jeg håper på å ha i livet mitt for alltid. Ikke bare deltagere, men også folk som jobber i produksjonen. Herregud for noen fine mennesker! Jeg elsket alle som jobbet der, siden de var så snille og gode mot oss. De tok hensyn til alle og de passet på at vi skulle ha det bra 24/7. Husker at jeg gikk rundt å sa til alle at de var favorittene mine men det var de faktisk, haha.

Det verste må være all ventingen. Gud så kjedelig! I hvertfall for meg som ikke er tålmodig av meg. Det var helt krise og jeg hatet det. Dagen jeg sjekka inn var den verste, for etter innsjekken min så sluttet alt av utstyr å fungere! Derfor måtte jeg sitte inne på et rom med en deltageransvarlig å vente til de hadde fikset alt. Jeg syntes det var veldig kjipt, for jeg hadde gledet meg sånn til å sjekke inn og endelig så var dagen her! Så skjer det her, typisk. Uansett så satt vi på Alegria og spilte kort mens de andre deltagere var oppe. Grunnen til at de ikke ville at jeg skulle være sammen med de andre deltagerne var fordi de ville få alt på kamera, å det er jo forståelig siden vi var der for å lage TV.

Vi ventet hele 7/8 timer før jeg fikk beskjed om at vi måtte ta alt dagen etter siden kameraene ikke fungerte. Så selv om jeg hadde kommet inn og de andre deltagerene hadde sett meg, så måtte vi gjøre alt dette på nytt neste dag! Da kjørte de meg til et annet hotell, eller det var mer en bed and breakfast. Jeg hadde sovet der i to netter før jeg sjekka inn igjen. Han som eide huset jeg bodde i i mens var der var veldig snill, han hadde en hund og den var så søt! Jeg lekte og koste masse med den hunden ❤️.

Jeg hadde ikke telefonen min når jeg var utenfor hotellet. Eneste telefonen jeg hadde var en gammel Samsung eller Nokia? Husker ikke helt hva slags merke det var. Det eneste man kunne gjøre var å ringe, sende melding eller spille snake. Dere kan tenke dere hvor mye jeg kjedet meg! Heldigvis så lekte jeg med hunden til han som eide huset og var veldig mye med de.

Dagen etter skulle jeg da sjekke inn på nytt, eller begynte der vi stoppet og kameraene sluttet å funke rett etter at jeg hadde hilst på de andre. Så dag 1 er egentlig dag 2 for meg, for jeg hadde allerede vært der. Den dagen så gjorde ikke de andre deltagere så mye. De spiste pizza og så på film, de var altså off cam hele dagen. Dagen etter måtte jeg sminke meg helt lik og gå med akkurat det jeg gikk med når jeg sjekka inn. Heldigvis var det superhelt uke, så da hadde alle kostymer. Det som var det mest stressende var å sminke seg helt likt og gå helt lik på håret, for jeg husket ikke hva slags øyeskygge jeg hadde brukt engang. Men heldigvis så tok jeg noen bilder på telefonen jeg hadde fått, så dette hjalp meg mye! Thank God for selfies sier jeg bare.

Håper dere likte innlegget, og hva syntes dere om gårsdagens episode?😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg