BEYGNNER Å BLI EN STUND SIDEN..

Reklame | Nelly

Hei dere🌻

Nå er det en stund siden jeg gjorde det her, så tenkte å vise dere favorittene mine fra Nelly. Jeg var innom Nelly og tittet litt i dag og jeg fant selvfølgelig noe jeg likte, sjokk!

Altså Nelly har så sykt mye fint og er mye som er på tilbud der nå, dere burde sjekke det ut. Det er ikke alt jeg fant som er på salg, men anbefaler dere å sjekke det først. De har så mye fint til en rimelig pris. Kanskje du finner noe fint som du kan bruke til første skoledag, nå som det er skolestart snart! Eller du unner deg selv noe fint, rett og slett. Hva synes dere om tingene jeg har plukket ut?💛

Jumpsuit HER

Sko HER

Draped shirt HER

Belt HER

Sunglasses HER

Blazer HER

Oversize tee HER

Rib slit tee set HER

Veske HER 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg