BILDER SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

Hei dere, håper alle har en fin torsdag❤️ Shit dere, tenk at det er allerede torsdag. Hvor blir det av dagene? Uansett, så er jeg fortsatt i Oslo. Jeg skulle egentlig tilbake til Moss, men sånn ble det ikke. Jeg har sett at andre bloggere har slike innlegg, og det likte jeg skikkelig godt. Så derfor tenker jeg å prøve på det samme. Så her kommer det bilder som aldri kom med på bloggen.

Vet ikke hva jeg holder på med her? Klarer aldri å stå i ro når jeg skal ta bilder.

Holder alltid øyene mine igjen av en merkelig grunn, vet ikke hvor mange ganger jeg gjør det her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her var jeg rimelig lei av å ta bilder, haha. Se på blikket mitt! Gud så mange stygge ansiktsuttrykk jeg gjør under fotoshoot.

Hva skjer her? Noen ganger så synes jeg det er kjedelig å ta bilder og da tuller jeg litt. (stakkars de som tar bilder av meg, sorry)

Det her skjer veldig ofte! Så og si på alle bildene mine, øynene mine er igjen på 80% av bildene. Veldig irriterende.

Tuller faktisk ikke når jeg sier at å holde øya mine oppe når jeg tar bilder er umulig, rett og slett.

Her igjen? Jeg gir opp! Haha er visst ikke bare bare å holde øya oppe.

Var mye av det samme men er det jeg gjør på så og si alle bildene. Hater det, så dere kan tenke dere hvor mange stygge bilder jeg har av meg selv.

Håper dere likte innlegget og ser at ingen er perfekt 24/7! Jeg håper de stygge bildene mine fikk dere til å le og føle dere litt bedre haha. Ps: Kommenter under om det er noe dere vil at jeg skal fortsette med!

Klem Jamilla

8 kommentarer

Siste innlegg