BYTUR MED VENNER

Reklame | Nelly

Hei dere!

I helgen så bodde jeg som sagt hos gutta og det var veldig koselig. Det var litt krise med tanke på det problemet med nøkkelen, men der gikk faktisk overraskende bra. Adrian var veldig snill mot meg, han skulle egentlig til palmesus men bestemte seg for å bli hjemme. Like greit da jeg hadde kjeda meg alene i den store leiligheten alene.

På lørdag så skulle vi ut, så vi vorset hos de før alle dro ut. Det var veldig koselig, det beste med å dra ut er faktisk vors! Jeg elsker virkelig det, men så fort alle kommer ut på byen så stikker alle fra hverandre uansett. Btw, jeg er den verste på det! Nesten hver gang jeg drar ut så forsvinner jeg alltid fra vennene mine, jeg klarer bare ikke å sitte i ro eller være på samme plass over lengre tid. Kine har vært mye med oss denne helgen, noe jeg syntes har vært veldig koselig. Jeg får ikke sett Kine så ofte, så når vi først ses er det veldig kos💛. 

Jeg synes ikke det var så gøy ute på byen, vet ikke hva det er med meg men for tiden så liker jeg faktisk ikke å dra ut. Det er så mye mas og så videre. Men jeg tenker alltid kanskje det blir gøy i dag, skjer det? Nei. Etter byen når jeg kom hjem til gutta så gikk jeg tur med Bajas som er hunden til Adrian. Bajas er seriøst verdens søteste. Her kommer noen bilder fra helgen. Vi blogges, klem💛

Sko HER Bike shorts HER

💛
Se på han da😻
Fine kine og Adrian💛
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg