DÅRLIGE VANER

Reklame | NA-KD

Jeg vil være starte med å si TUSEN, TUSEN TAKK! Etter at jeg publiserte det personlige innlegget i går så er det mange som har sendt meg fine meldinger, det setter jeg veldig stor pris på. Det var litt vanskelig for meg å dele det med dere. Uansett så vil jeg si tusen takk, dere er virkelig fine.💛

Her har dere et innlegg om mine dårlige vaner

1. Jeg drikker aldri opp drikka mi uansett hva jeg kjøper, jeg bruker alltid langt tid på å drikke og drikker aldri opp alt. Til og med solrik eller capri sonne. Det er sjeldent jeg drikker opp alt, vet egentlig ikke hvorfor men har vært sånn siden jeg var liten.

2. Når jeg sminker meg så blender jeg foundation min veldig lenge, jeg blender og blender. Jeg stopper aldri før jeg virkelig må eller har dårlig tid. Bruker langt tid på å sminke meg pga det her. Alle vennene mine hater det her med meg (forståelig det) og jeg syntes selv det er irriterende, men jeg klarer ikke å gi meg.

3. Jeg smører meg konstant og er avhengig av fuktighetskrem. Jeg smører til og med når jeg ikke trenger det og smører meg hver dag fra topp til tå. Jeg hater å være tørr på huden, men er ikke alltid jeg er det – men smører meg uansett. Vet ikke om det her er en dårlig vane eller om det er bare meg som elsker å smøre meg flere ganger i løpet av et døgn.

4. Hver gang før jeg sminker meg eller skal bare ut så renser jeg ansiktet mitt med sminkefjerner, selv om jeg har nettopp kommet ut av dusjen? Jeg må alltid rense ansiktet mitt etter at jeg har dusjet. Det er her synes jeg egentlig er litt weird. Vennene mine har kommentert på det her sååå mange ganger og syntes det er bortkastet sminkefjerner og penger. Jeg er bare så avhengig og tror ikke jeg noe gang kommer til å slutte med det her. Jeg har prøvd, og det funka dårlig.

5. Jeg er alt for mye på telefon min og får ikke med meg hva som skjer rundt meg når jeg først sitter på telefonen. Jeg kan komme på besøk til noen bare for å sitte på telefonen min og er sjelden jeg får med meg hva vedkommen sier fordi jeg er opphengt i det som skjer på telefonen min. Før jeg ble med på ph så tenkte jeg «hvordan i helvete kommer jeg til å overleve uten telefon min?» Men vet dere hva? Det var faktisk deilig å ikke ha telefon der og jeg savnet faktisk ikke telefonen min en eneste gang. Vil påstå å si at jeg har faktisk blitt mye verre etter ph, og det er ikke bra. Dette er noe jeg vil jobbe med da det irriterer alle rundt meg og det skjønner jeg veldig godt selv. Men lettere sagt enn gjort.

Sko HER

6. Jeg klarer aldri å se en film eller en serie uten å ha 100 pauser imellom. Når jeg først setter meg ned for å se på en film/serie så går det maks 10 minutter før jeg må ha en pause, det her irriterer meg litt. Det er veldig slitsomt til tider men jeg fortsetter bare å gjøre det. Det er mange ganger jeg ikke har sett ferdig filmer/serier pga det her, da gir jeg bare opp til slutt. Derfor hater jeg å dra på kino, det må være det verste man kan spørre meg om å være med på! Ingen spør meg om å bli med på kino lenger da svaret er alltid nei. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært på kino, så ille er det faktisk.

7. Hver gang før jeg legger meg så skrur jeg på en film. Jeg klarer ikke å sove når det er stille rundt meg, jeg må alltid ha noe å høre på i bakgrunnen for å få sove. Spiller ingen rolle hva det er, jeg må bare ha lyd. Før så hadde jeg musikk som spilte i bakgrunnen men nå har jeg byttet til filmer. Prøver å slutte med det her faktisk, da det ikke er bra pga brann blant annet. Men det er så vanskelig! Jeg sover alltid godt hvis jeg har noe å høre på i bakgrunnen. Så hvis dere har noe tips om hva jeg kan gjøre for å slutte med det her, send meg en melding eller legg igjen en kommentar her.😊

Hva synes dere om innlegget og er det noe jeg burde fortsette med? Var det spennende å lese om mine dårlige vaner og har noen av dere samme vaner som meg?

Tviler litt egentlig da disse vanene er merkelige, haha. 

8 kommentarer

Siste innlegg