DEN MORSOMSTE HELGEN PÅ LENGE

Reklame | Idyll festivalen

Hei fine💛

Nå ligger jeg på sofaen hos en venninne av meg, jeg er så utslitt etter den morsomste helgen på lenge. Jeg har virkelig kost meg masse denne helgen og er litt lei meg nå som alt er over. Nå er det bare å glede seg til neste festival. Det er mange som har vært med på å gjøre denne helgen fantastisk og jeg er så glad for at jeg har tilbringt denne fine helgen med mine nærmeste venner. Også har jeg fått meg mange nye venner som jeg virkelig digger, det beste jeg vet om er å bli kjent med nye mennesker. Jeg er veldig utadvendt av meg så snakker med alle, haha.

Jeg fikk heller ikke med meg hvem som sang i går, jeg var bare overalt som alltid. Etter festivalen så dro vi videre til byen men jeg var så utslitt og det var ikke så gøy ute på byen, ble bare for mye mas overalt. Jeg må bare si Gud så hyggelig det var å møte på mange av dere, dere var virkelig fine mot meg og Marthe og det setter vi uendelig stor pris på. Alltid koselig å møte på dere og så gøy at mange tørte å spørre om bilde og sa mye fint til oss. Dere er virkelig gode dere! Nå skal jeg ikke noe spesielt, skal bare slappe av litt så pakke og komme meg hjem til Moss. Det frister veldig lite å reise hjem nå som jeg er så sliten, men sånn et livet. Det er mange som har spurt meg om klærne jeg brukte denne helgen og hvor de er fra, så tenkte å komme med innlegg om det i morgen. Håper dere alle hadde en super duper helg💛 Legger til bilder fra i går. Vi blogges fininger!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

💛
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg