DENNE ANBEFALER JEG DERE

Reklame | Lyko

Heihei!

Håper dere alle hadde en super lørdag. Nå skal jeg fortelle dere om en produkt som jeg fikk i posten og som jeg er veldig glad i. Jeg har allerede blitt avhengig av denne faktiske oljen, altså jeg bare elsker den!

Det som er bra med denne håroljen er at den beskytter mot varmen siden den er varmebeskyttende. Jeg pleier å påføre min rett etter at jeg kommer ut fra dusjen og fortsatt har fuktig hår. Den gjør håret mitt så sykt mykt og den lukter såååå godt altså! Ikke bare det, den er også 100% vegansk og passer til alle hårtyper. Men dere, det beste av alt er at den koster bare 188kr. Hallo, hvor billig? Jeg elsker virkelig denne oljen og den er allerede en favoritt, så jeg kommer til å bruke den fremover siden jeg er så fornøyd med den.

Jeg fikk også med meg masse annet fra Lyko. Jeg fikk med rettetang, hårføner og krølltang. Krølltangen er i flere deler slik at jeg kan skifte tykkelsen og formen jeg vil ha på krøllene mine. Jeg har nå testet alle flere ganger og er super fornøyd med alle produktene jeg har fått. Måtte vente litt med å teste alt før jeg valgte å reklamere det til dere!

Men dere hvis det er en ting dere må kjøpe nå før sommeren så er det denne oljen, snakker fra bunnen av hjerte mitt når jeg sier alle trenger en sånn olje! Når man er mye i solen nå om sommeren blir håret fort slitt, så håret trenger den pleien den gir. Jeg er så forelsket og super fornøyd med at jeg har endelig funnet en så bra hårolje takket være Lyko. Legger til med bilder av alt jeg har fått:)

Olje HER
Love my Bjuwti oil😻
Rettetang HER
Hårføner HER
Krølltang HER
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg