DERFOR DRO JEG HJEM TIL NORGE

Hei alle sammen! Håper alle har en fin tirsdag.

Nå har vi kommet godt inn i finaleuken inne på paradise hotel! Og som dere kanskje ser, så begynner temperaturen virkelig å stige inne blant deltagerene. Siden jeg ble ofret i går, så er jeg dermed med i årets jury. Jeg har derfor en veldig viktig stemme for hvem som er verdige vinnere av årets paradise hotel. Jeg har vært med i spillet siden uke fire, og jeg har virkelig sett gjennom oppholdet mitt hvem som er de ekte spillerene, og hvem som har gjort en stor innsats. Jeg har vært med på mange valg selv, og jeg har vært med på store avgjørelser når det kommer til hvordan spillet har utviklet seg. Jeg syntes dermed at min stemme også burde ha noe å si, når vi som jury skal komme til enighet.

For de som har sett dagens episode har fått med seg at jeg forlot samtalen med juryen. Juryen skulle sammen komme til enighet om hvilket par som ikke var verdige vinnere, og dermed ikke kunne gå videre i kampen som finalister. Jeg merket veldig tydelig at de andre i gruppen gikk i mot meg, og jeg var veldig uenig i deres valg og argumenter. I mine øyne så var virkelig Henrik og Thea to av de som fortjente en plass i finalen, og jeg ble helt opprørt over hvordan de valgte å argumentere. Mange av de som var i juryen har vært der lenge, og de har sett hvordan disse har kjempet for plassen sin. Jeg skjønte ikke hvorfor de ikke unnet de en sjanse til å komme seg til finalen. Jeg merket på meg selv at det begynte å koke over, og jeg måtte rett og slett bare reise meg opp og gå. Jeg ville virkelig ikke være med på den avgjørelsen, da det var helt i mot det jeg mente og det jeg stod for der inne. Nemlig, rettferdighet og vennskap. Thea var en av mine nærmeste der inne, og det gjorde så vondt for meg å se at hennes mulighet for å få en finaleplass ble revet bort fra henne på denne måten.

Ryktene sier at jeg reiste hjem til Norge. Jeg har lest at flere har spurt på blant annet jodel om hvor jeg dro. Og som dere kanskje har lagt merke til, så har dere ikke sett noe mere til meg etter jeg forlot gruppen. Så her er mitt svar på hvorfor jeg valgte å gå fra gruppen, og hvorfor dere ikke har sett mere av meg etter det. Men dere får følge med videre i morgen, så får dere kanskje litt mere avklaring over hvor jeg nå befinner meg.

Hva syntes dere om dagens episode? Er dere enige med valget til juryen? 
Klem, Jamilla. 

56 kommentarer
    1. Syns du gjorde det rette, og kjente at jeg ble forbanna ds jeg så dagens episode! Tix og tea k som styrte hele showet der ista og var kvalmt og se på. Ikke hadde de noen gode argumenter heller! Syns rett og slett det var urettferdig!! De tenker kun på sine egne, og ikke hvem som faktisk fortjente dette. Syns også måten de pratet til deg på var skikkelig nedverdigende. Ekle mennesker, spør du meg.Stå på,Jamilla!

    2. Forstår deg godt og står respekt av hvordan du oppfører deg gjennom hele oppholdet på ph. Syns egentlig du er den mest verdige vinner 🙂 og at du er et godt forbilde for unge som ser på! Viser at naturlighet er vakkert, at man skal stå opp for seg selv og de man er glad i, hvor viktig lojalitet og ærlighet er. Så er skikkelig glad du var med så lenge i år. <3

    3. Du er en sterk spiller, og Tea og «Andreas» er så lite gjennomtenkte.
      Andreas sier selv at han sjekket inn som Tix, og når han sjekket ut er han Andreas og vi får se hans virkelige side. Som jeg har forstått er «Andreas» den mest egoistiske personen.
      Marthe har sklidd gjennom alle ukene, byttet partnere for hver uke, hu har sagt selv at hu føler seg som en brikke som blir flyttet rundt, det sier at hu ikke har gjort en dritt.
      Det er de andre som har plassert, overtalt henne til å gjøre ting, hu er den mest uselvstendige personen som er og tror hu ikke vet hva Paradise Hotel går ut på

    4. aldri vært så irritert over en sesong av ph noen gang. Det er, for meg, helt sjukt å mene at Thea ikke fortjente en finaleplass. Har også null respekt for Tix, og har egentlig reagert kraftig på oppførselen til folk i denne sesongen. Sofie har begynt å vise en bedre side av segselv nå mot slutten, men skulle gjerne sett Thea stå som finalist.
      Både du og Thea er herlig mennesker, og dere fortjente mer enn det her💓

    5. Hei Jamilla! Jeg syntes at de skulle hørt mere på deg. Digger måten du er på! Ærlig og sier akkurat som det er. Jeg syns ikke at de har behandlet deg riktig! Du er faktisk den som tørr og stå opp for noe! Trist at du ikke kom til finalen. Du fortjente det virkelig.❤️❤️

    6. IQ’en til Tea må være mindre enn 80 hvis hun virkelig mener at Thea og Henrik ikke fortjente finaleplass. Blir faen meg flau av å være trønder.

    7. Hei skjönne! <3 Jeg er helt opprört!!! Drittjury! Sååå enig med deg!!! Skjönner sååå godt at du gikk!!!
      Sjalusi og hevn som styrte…Spesielt Tea K!!! Huff, sååå skuffet over henne altså! Og Tix! Fyyy sören!!!
      Digger deg! <3 Du og Thea vant i mitt hode! <3 Stor klem! <3<3<3

    8. Jeg forstår gått hvorfor du gikk vekk fra i det dere skulle velge det pare som skulle ut! Og det velge resten av juryen tok var bare helt kaotisk rett og slett!! Thea og Henrik fortjente en finale plass og at de røk ut på den måten er så jwl trist!! Orket ikke å se på helle episoden Thea k som bare babler oufff neii takk!

    9. Thea og Henrik fortjente virkelig en finaleplass.
      At juryen besto av nesten bare folk fra samme alianse var helt på tryne.

      Begrunnelsen var sykt teit og urettferdig

    10. Det er sjeldent jeg engasjerer meg men skal holde meg sakelig. Det argumentet Thea k kom med ang brevet fikk meg til å bli sint syns det var det mest dårligste argumentet selv olnjeg kan skjønne at vi tenkte det siden hun ikke var der selv. Men at Tix sa det syns jeg var ends mer skuffende.

      Alstå hadde ikke the vist de følelsene hun gjorde da hun tok det valget hadde jeg kjønt det. Da hadde jeg tenkt i de banene selv. Nei. Det var for dumt. Ble lei meg for Thea sine vegne rett og slett og håper nå at de tenker annerledes på det når de så det på tv-en

    11. Er virkelig ikke enig i valget til juryen, ble helt lamslått når jeg skjønte hvem de hadde lyst å ta fra muligheten til å komme til finalen. Henrik har spilt gjennom hele oppholdet, og Thea har virkelig gjort MYE der inne (mer enn alle andre etter min mening🤷🏼‍♀️). At Thea åpnet seg og fortalte Henrik om følelsene sine viser styrke og det er helt tullete at hun nå skal bli straffet for det. Blir så utrolig frustrert. Forventet en rettferdig jury i år, men det kan vi vell bare glemme 🙄🤦🏼‍♀️

    12. Ekle hodet til TIX. Skjønner ikke hvorfor den karen prata i det hele tatt. Løpt som en liten flue fram og tilbake fra uke 1, vært en liten snik og valgte ikke Henrik og Thea kunn pga han var sjalu og sint over at han ble shippa ut. Han skulle blitt shippa ut fra starten av. Fake kar. Og ekle hodet til severin. Skulle ønske du og tea var i finalen. You go girl. Digger deg.

    13. Tix burde serriøst ikke oppført seg så egoistisk. Han har sagt selv at han ikke er der for å vinne og at han hadde gitt finaleplassen sin til Sofie. Han har uansett penger fra før, så at han ikke unnet Thea den finaleplassen var dårlig gjort og veldig umodent.. Han setter Thea i et dårlig lys og virker såå skuffet av at hun ikke holdt løftet. Noe man ikke alltid kan gjøre i en sånn situasjon. Følelser tok over og sånn et det bare. Alle må ta vanskelige valg. Synes du og Thea var de sterkeste spillerene som turde å stå opp for dere selv selvom folk var imot dere!💗

    14. Dette var siste episode jeg så av paradise.. du og Thea var de eneste som gjorde denne sesongen verd å se på! Elsker alt du står for og hvordan du representerer deg selv!

    15. Herregud for en irriterende episode. Så den egentlig komme med tanke på hvilke bitre mennesker som var i juryen. Thea og Henrik var det mest verdige finaleparet av de som stod der.
      Skikkelig skuffende oppførsel av Andreas som skulle fremstå som en “helgen” da Thea sendte han ut. Også mener han at Marthe har kjempet?? Hun som har vært stille som en mus gjennom alle sesongene. Kleint! Vet hvilket hode han tenkte med her for å si det sånn..

      Tea K. sitt valg så jeg egentlig komme siden hun har oppført seg så stygt mot Thea helt siden hun nektet å barbere øyenbryna for “gruppa” … Det morsomme er jo at den såkalte “gruppa” er de som har komt værst utav årets sesong.
      Adrian, Thea, deg og Robin har vært de som folket har elsket!💖

    16. Helt enig! Det dummeste valget, og enda dummere var begrunnelsene for valget de tok, uten deg! Er så utrolig skuffet over Tix, og spesielt Teak K! Rett og slett en stor vits!

    17. Skikkelig skuffet over hva som skjedde i dagens episode! Det var det dummeste valget, og enda dummere var begrunnelsene for valget de tok! Er så utrolig skuffet over Tix, og spesielt Teak K! Rett og slett en stor vits!

    18. Historiens falskeste jury. Ekkelt å se hvor hevngjerring og sjalu Tea K er. Forstår ikke hvorfor de samler en så stor allianse som jury. Blir helt feil fordi de folka ikke tenker på spill men kun personlig og allianse. Skal noen liksom bli overrasket når Sofie og Mario vinner hele greia?

      Tix, Marte og Tea K har kun sklidd gjennom programmet og vært en brikke i andres spill.

    19. Men er det sant at Henrik ikke ville stå
      Med Thea og at de «hjalp» han? Det gjør søt bare mye verre og viser falskhet og skuespill fra Henrik Mario og de sin side

    20. Lavmål av juryen… De skulle ta ut ett par som var minst verdig en finaleplass , så tar de ut ett par som er verdig👍 Hevnlysten er stor i juryen.

    21. Jeg har virkelig mye respekt for deg Jamilla!❤️ Du og Thea har vært mine favoritter hele sesongen! Tea K er virkelig feig som mener at Henrik og Thea ikke fortjente en finaleplass. Thea, Henrik og deg er de som har spilt best der inne! ❤️

    22. Møkkajurye.. Det meste er allerede sagt. En ting som godter meg nå er at Andreas og Tea K får masse pepper og det fortjener de faen meg.. Håper Tea K sitter og griner og angrer på oppførselen sin..

    23. Tea K er en jente som helt klart har selvtilittsproblemer. Hun viser egenskaper som tyder på at hun alltid har vært “the odd one out” (ikke vært populær på skolen og kanskje ikke hatt så mange venner gjennom tidene). Det er derfor hun har vært sjalu og utestengende mot Thea når hun skjønte at den større “mere populære” gruppa var imot Thea. Eksempel: folk som ikke føler seg fine bruker å rakke ned på jenter som er pene. Når en jente som ikke har vært populær før ved hverken jenter eller gutter, plutselig får venner i en “populær gruppe”, så gjør de alt for å please vennegjengen. Og de går vanligvis hardere inn (i dette tilfellet, mot Thea). Detter er helt vanlig. Så til Thea, vet at dette er enklere sagt enn gjort, men hun burde ikke ta det personlig. Dette er bare Tea som har selvtillitsproblemer og må ta det ut på noen andre, i hennes tilfelle, mot Thea.

    24. Fyfaen som jeg digger deg Jamilla!!!
      Du og Thea var faen meg queens på hotellet!
      Og e enig i det du og Thea skriver på bloggen!
      Tea K og TIX er jo bare teit og ekkel🤮
      Hva tenker du om alt TIX sa om deg når dere var partnere tidligere egentlig, jeg ble så sykt kvalm av oppførselen han, falskt og motbydelig!!

    25. Å sende ut Henrik og Thea er det dummeste jeg har sett. At de bruker det med brevet til Thea som grunn er helt idiotisk. Tif er ååenbart bitter pga valget til thea og tea k har ikke vært inne på lenge. Å sette henne i juryen er bare idiotisk.

    26. Så helt hva du skrev tidligere om Tix!! Etter han sa til marthe at hun kan kaste kula på 50 tusen så vippser han 300 000. Eller den kommentaren som kom etterpå “jeg kan betale de som vinner 500 000 selv ” fy faen så kvalmende..også har han nå lagd en sang om psykisk helse, hvor han skal få sympati!! Og sier han ble mobba..har han sett hva han sa om deg på synk eller?? Fy fader jeg kjenner jeg blir provosert og når så alt han sa om deg, fy fader skal lete lenge etter en mer balleløs jævel!! Skal du si sånt så ha baller til å si det til ansiktet mitt.Alt han har er penger!! Ikke utseendet og ikke personligheten.

    27. Tix er en ekkel fyr!! Får lyst å spy.. han tror virkelig han er noe med den teite pelskåpa og spinkle kroppen sin i lamborgininene hans…. blæææk…

      Og tea Kristine… ufff…. for er menneske!!! Credz til deg som klarte og holde ut med hu. Irriterende stemme har hu også. Hu drar Henrik og Thea ned i dritten fordi hu ikke vil stå der aleine. Hevngjerrig og kald.

    28. Synes produksjonen skulle nektet dem å stemme dem ut på bakgrunn av det brevet. Som seer som har sett på hver uke er det utrolig frustrerende. Mario og Sofie mot Thea og Henrik hadde vert utrolig spennende i finalen. Og verdig. Tix viser seg å være falsk og hevngjerrig. Han har snakket utrolig stygt bak ryggen på folk. Han er faktisk den største slangen av alle. Thea K har noe issues sjalusi og bitterhet. Hun hadde nok litt følelser for Henrik. Jamilla, du var min soleklare favoritt. Men hvor var du under frokosten?

    29. Jamilla jeg må si jeg fikk mer og mer respekt for deg for hver episode som gikk. Tøft gjort å stå imot saueflokken”gruppa” på den måten du og thea gjorde, uten å vike fra egne prinsipper.

      Syns forsåvidt også det var veldig merkelig hvor mange som diltet etter mario og gjengen, for maken for en gjeng med falske mennesker har jeg aldri sett. Null selvinnsikt på thea k og mario, og ekstremt selvdigger andreas. Eneste positive fra motparten var henrik som framsto som en god person, bare veldig sta. Aldri trodd jeg skulle bli så emosjonell rundt en reality som dette, men syns det var på grensen til mobbing fra enkelte(thea k). Du og thea framstår som de ekte vinnerne i mine øyne. Ønsker deg alt godt framover

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg