DETTE VIL DERE IKKE GÅ GLIPP AV!

Reklame | Nina_glam_industry

Hei dere
Har dere hatt det fint? Håper dere alle har hatt en fin helg, jeg har nemlig kost meg masse denne helgen.
Ok dere, jeg har også en hyggelig nyhet til dere.

Da jeg var å fikset neglene mine på fredag så fikk jeg med et supert tilbud til dere. Dere som elsker å ha fine negler vil virkelig ikke gå glipp av det her.
Nå får dere et helt nytt sett hos Nina for bare 500 kr, altså hvor billig er ikke det? Jeg har nå gått til Nina siden Mai og det er en grunn til det. Jeg elsker virkelig å fikse neglene mine hos Nina og da vet jeg at jeg alltid blir super fornøyd. Flere av vennene mine har også fikset neglene deres der og de er like fornøyde som meg. Hvis du vil ha fine negler til sommeren så bestill time hos flinkeste Nina, og nå får dere nytt sett for bare 500 kroner! Dette tilbudet kommer ikke til å vare så lenge, så her gjelder det å være førstemann til mølla da Nina har mange kunder så blir fort fullbooket. Dere må altså bare være raske med å bestille time. På Instagram så heter hun Nina_glam _industry.  

Kodeordet er JAMILLA. Når dere bestiller time så bare si eller skriv JAMILLA. Viktig å si navnet mitt hvis ikke får ikke dere tilbudet. Håper dere likte nyheten også er det bare å kommentere her eller sende meg en dm hvis det er noe dere lurer på. Send meg gjerne bilder av neglene deres etter at dere har vært hos Nina, syntes sånt er gøy og vil se hva folk velger! Hehe.

Denne gangen her så gikk jeg for fargen Neon. Jeg er egentlig veldig basic av meg og liker nøytrale farger, men prøver å utfordre meg selv til å teste crazy farger både på negler og klær. Jeg føler selv jeg har vært sykt flink på det her. Nina gjør det litt enklere når hun har så fine farger på neglelakkene og er så flink. Hva synes dere om neglene mine og fargen? Har allerede fått så mange fine komplimenter etter at jeg la det ut på story, jeg er selv superfornøyd. PS: ikke glem kodeordet, som er JAMILLA. Vi blogges fine, klem Jamilla

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg