DILEMMAER

Hei dere🌻

Jeg har sett veldig mange som lager slike innlegg, så da slenger jeg meg bare på. Mange som har også spurt om det, so here we go!

Kreftsyk resten av livet eller miste evnen til å gå? 

Oi, denne var litt vanskelig.. Tror jeg velger å være kreftsyk resten av livet, selv om det hadde vært så slitsomt. Jeg liker å gå hvor jeg vil, så ja.

Eplejuice eller appelsinjuice? 

Liker faktisk ingen av delene men har en favoritt eplejuice som jeg liker, så da velger jeg eplejuice.

Løpe raskt eller jogge? 

Jogge lett, hater å løpe.

Potetmos eller fries? 

Denne er lett, potetmos så klart. Jeg er ikke så veldig glad i fries, er faktisk det jeg liker minst med poteter.

Pepsi eller cola? 

Ingen av delene egentlig, men hvis jeg må velge så blir det Cola. Drikker sjeldent brus og jeg hater kullsyre.

Bli bestevenn med Andreas eller gå tilbake i tid og spille med feil allianse på pH? 

Bli bestevenn med Andreas. Jeg hadde aldri klart å spille med den andre allianse uten å juge til de og sende dem hjem en etter en. Og det er ikke sånn jeg er, og det hadde vært slitsom å spille med folk som skal bestemme over valgene mine eller be meg å gjøre hva resten av gruppen vil. Som dere så på skjermen så har jeg en veldig sterk personlighet så det hadde blitt kaos med andre ord.

Aldri sove med dyne eller aldri sove med pute? 

Aldri sove med pute. Jeg har sikkert 5 puter i senga mi, men bruker kun en. Og dyne må jeg bare ha, hadde aldri klart å sove uten det.

Aldri drikke sjokolademelk igjen eller aldri spise poteter igjen? 

Fy denne var skikkelig vanskelig. Jeg drikker sjokolademelk hver eneste dag, Mm, det må bli aldri drikke sjokolademelk igjen. Selv om det hadde vært døds vanskelig. Men kjærligheten min for poteter er så uendelig at ingen noensinne kommer til å skjønne det.

Miste Thea eller poteter for alltid? 

Miste Thea dessverre. Haha, neida. Selv om jeg er uendelig glad i poteter så betyr Thea mye mer for meg enn poteter. Men håper ikke det skjer da, tihi🙊

Aldri gå med bukse eller alltid gå med bh? 

Bruker ikke bh og jeg hater å gå med det. Men velger alltid gå med bh, da jeg er veldig glad i bukser.

Bare handle på Na-kd  eller aldri handle der? 

Bare handle på nakd! De har så sykt mye fint så det hadde ikke vært noe problem. Handler mest på nakd og Nelly uansett.

Tix eller Mario? 

Jeg liker begge som personer, men velger Mario!

Gå i bare mørke og varme klær i 30° eller gå i bikini i -10°? 

Gå i mørke og varme klær i 30 grader! Hater å fryse, det er det verste som finnes. Hadde sikkert død med så mye klær i varmen men bedre det enn å fryse!

Tilbringe hel dag med Mario eller tilbringe en hel dag med Sofie? 

Sofie, det er hun jeg har snakket mest med så hadde vært mer naturlig. Sånn at det er sagt så liker jeg Mario og hadde ikke gjort noe å tilbringe en dag med han, men siden jeg må velge mellom de to så blir det Sop!

Tok ikke med spørsmålene om Thea, Melina og Marthe. Ja litt feigt kanskje, men jeg vil ikke velge mellom de tre da de virkelig betyr mye for meg. Derfor vil jeg ikke svare på hvem jeg hadde drept eller redda osv. Håper dere likte innlegget, synes selv det her var litt gøy. Så kanskje jeg gjør det igjen! Vi blogges fine🌻

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg