EN DRØM I OPPFYLLELSE

Reklame | Nelly

Hei fine💛

For en stund siden så tok Nelly kontakt og ville samarbeide med meg. Wiii! Jeg ble super glad og takket ja til det her med engang. Nelly er en nettbutikk som jeg har brukt masse selv og jeg bare elsker Nelly. Der kan alle finne noe de vil ha og til en rimelig pris. De har også andre merker og utvalg som det er en høyere prisklasse på, så det er noe for alle der! Sånne kjeder er de jeg vil samarbeide med. Jeg har uansett kjøpt klær der selv og har gjort det i en god stund.

Nå har også Nelly trend 20% på alt! Blant annet det jeg har på meg, og det er så sykt mye fint der til en rimelig pris. Det er snart sommer så jeg ville ha ting som var sommerlig og med farger. Jeg utfordrer meg selv til å gå med mer farger, da jeg alltid holder meg til svarte klær. Men etter at jeg var på Nelly å tittet, så var det mye fint der med farger som jeg bare falt for. Det gjorde det mye enklere for meg å kjøpe nye klær med farger. Her er noen av produktene jeg har valgt. Det gule settet er så deilig å ha på og så fint! Fargen på den er helt amazing. Jeg har aldri likt fargene lilla eller rosa på klær med denne måtte jeg bare ha, den er er såååå fin. Jeg elsker virkelig alt jeg klikket med meg hjem og gleder meg masse til bruke disse klærne fremover. Håper dere også finner noe dere liker, happy shopping loves💛

Nelly fra topp til tå💛 Ribbed Set HER
Sunglasses HER love it
Blazer HER Bike shorts HER Crop top HER
Veske HER Sko HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg