EN LITEN GAVE FRA MEG TIL DERE

Reklame | NA-KD

Hei dere💛

Bukse HER veske HER

Nå har jeg fått noe jeg kan dele med dere, og jeg selv synes det her er litt stas. Jeg liker å gi bort ting med å ha giveaway eller rabattkoder. Så hver gang noen spør meg om å samarbeide med de, så pleier jeg å høre om jeg kan få med en rabattkode til dere. Det er min måte å føle at jeg gir dere noe tilbake og jeg vet at mange spør om hvor klærne mine er fra, og kanskje noen vil ha akkurat det samme!

Jeg fikk en pakke fra NA-KD for en stund siden og har brukt alle tingene jeg fikk en del ganger og jeg elsker virkelig alt. Nå får dere 20% på alle NA-KD sine egne produkter😍. Koden gjelder fra og med i dag til søndag. Kodeordet er JAMILLA20. De har så mye fint på NA-KD så tviler ikke på at dere finner noe dere liker. Det er den andre gangen jeg samarbeide med de nå, og siden jeg var fornøyd etter første gangen så sa jeg JA når de spurte igjen. Det beste med NA-KD er at varene kommer i posten 3-4 dager etter at du har bestilt. Jeg hater å vente på pakker men med de så kommer det veldig fort. Love it. Lagt story av alt jeg har fått fra NA-KD på Instagram, der heter jeg Jamillawaiss så følg meg hvis du vil se mer. Happy shopping fine og håper dere alle får en super helg. Klem Jamilla.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg