EN MORSOM KVELD OG GIVEAWAY

Reklame | Inglot

Hei fininger💗

Åh, jeg har savnet å blogge faktisk. Jeg merker det allerede på humøret mitt. Helgen min har vært supert dupert.

Jeg skulle som sagt i bursdag til en venninne som heter Camilla. Jeg er så glad for at jeg droppet Utopia festivalen og jeg angrer ikke et sekund på det. Jeg har kost meg masse i Oslo med vennene mine. I går var uten tvil en morsom kveld, Camilla hadde ordnet alt i stand og det var veldig koselig. Ingenting slår jentevors! Det beste med å dra ut er faktisk vorset. Vi dro ut på byen og det var sykt gøy, og jeg koste meg masse. Men det var ikke bare bare å finne jentene når vi var ute. Vi var jo 25 jenter ute på byen, haha. Tror jeg var verst egentlig, siden jeg ikke klarer å sitte i ro. Så jeg skal vel ikke klage?

Uansett så var gårsdagen 10 av 10. Jeg visste ikke hva jeg skulle ha på meg i går, så jeg bestemte meg for kjøre på med noe som er litt crazy. Jeg bare satt opp dette antrekket i hodet mitt og boom, så jeg likte det med en gang. Jeg har hatt denne toppen en stund nå uten å bruke den, men i går gjorde jeg endelig det og jeg må bare si jeg elsker hvordan antrekket ble. Jeg liker egentlig ikke rosa, men nå har jeg begynt å like det. Hva synes dere om antrekket mitt? Jeg liker å være kreativ så elsker å sette opp antrekk selv. Men nå skal jeg spamme dere med bilder fra i går, enjoy💘

💘

Se så fine jenter💘

Nå skal jeg fortelle dere om noe jeg faktisk hadde glemt helt, det er jo så mye som skjer så det er fort gjort det. Men for en stund siden så var jeg innom Inglot for å hente noen produkter som jeg hadde gått tom for. Tuller ikke når jeg sier dette, men Inglot har så sykt mye fint til en rimelig pris. Jeg har alltid elsket Inglot og synes produktene deres er super fine. Så i samarbeid med Inglot skal jeg dele ut en GIVEAWAY snart og det gleder jeg meg masse til. Disse produktene er helt nye og har ikke kommet til butikken enda, men med en gang det gjør det så skal jeg kjøre en GIVEAWAY! Wiii!

Jeg har faktisk ikke redigert bildene mine, har gjort null på bildene bortsett fra det svart og hvitt bilde. Altså dere, bare se hvordan sminken setter seg så bra på huden! Love it.

Til uka har jeg tenkt å dele på storyen min på Instagram, om de produktene jeg fikk og mine favoritter fra Inglot! Så følg med folkens, og hvis ikke du allerede følger meg på Instagram så heter jeg der «Jamillawaiss» følg gjerne Inglot også. Vi blogges babes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg