EN STOR FAVORITT HOS MEG

Reklame | Lyko

Hei dere🌸

I dag så har jeg ikke gjort noe annet enn å slappe av, jeg var på stranda i dag også da vi var heldige med været. Håper det fortsetter sånn fremover. Jeg har vært skikkelig sosial i det siste og er aldri alene. eller Jeg får ikke tid til å slappe av hjemme, det er alltid noe som skjer. Jeg klager ikke, som jeg nevnt tidligere så blir jeg fort rastløs, så det at jeg er så sosial om dagen passer meg perfekt.

Men dere, jeg må bare nevne noe om håroljen som jeg bruker om dagen. Jeg har snakket masse om denne oljen og det er med god grunn. Jeg elsker virkelig alt med denne oljen, og bruker min hver eneste dag. Man blir fort avhengig av den altså. Det som er bra med Bjuwti oil er at den beskytter håret mot sola og nå som det er mye sol ute så passer den helt ypperlig. Men det er ikke bare det, den lukter dødsgodt og jeg får mye komplimenter fra venner og bekjente om at håret mitt lukter godt. Det er mange som tror det er sjampoen eller balsamen som lukter så godt, men er håroljen. Jeg liker å lukte godt 24/7, hvem gjør ikke det? Sist men ikke minst, den gjør håret ditt super mykt. Jeg anbefaler denne oljen til alle jeg kjenner, både vennene mine og familien min har bestilt den kun på grunn av at jeg snakker konstant om den. Jeg har nevnt tidligere at jeg kun vil reklamere for ting som er bra og som funker, derfor har jeg takket nei til å reklamere for mange produkter. Blant annet tannbleking og mye rart da det fleste er bare lureri syntes nå jeg.

Link til håroljen HER

Den er fortsatt på tilbud og koster kun 188 kr, synes personlig det er billig for et så bra produkt, men det er jo bare pluss i boka at den er så billig akkurat nå. Håper dere alle får en fin kveld videre så blogges vi. Klem Jamilla💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg