ENDELIG, DET VAR PÅ TIDE!

Reklame | Nina_glam_industry | Oslohudoglaserklinikk

Heyhey!

I dag så har jeg vært å fikset neglene og vippene mine, ENDELIG! Jeg fikset neglene hos favoritt dama, Nina. Jeg er så fornøyd med Nina og går alltid ut døra og er fornøyd.

Denne gangen her så gikk jeg for noe litt mer crazy😍 Noe jeg synes jeg har blitt så flink på, før var det mer basic. Takket være Nina. Når jeg begynte å fikse neglene mine hos henne så gikk jeg alltid for nøytrale farger. Jeg turte ikke å teste ut nye farger rett og slett, men nå kan jeg gå med så og si alt. Ok, nå overdriver jeg! Men ikke så alt for mye.

Jeg er så glad for at jeg turte det for nå angrer jeg ikke på det, og nå har jeg også klær i mange forskjellige farger. Det er jeg faktisk stolt over, for å være meg som kun gikk i svarte og hvite klær. For dem som lurer så heter hun Nina_glam_industry, dere burde bestille time hos hun. Du kommer ikke til å angre, lover😍.

Jeg fikset vippene mine i dag også som sagt, jeg liker å ha det naturlig så jeg da går jeg alltid for naturlig look! Jeg går 90% av tiden uten sminke og da er det viktig for meg å ha så naturlige vipper som mulig. Jeg føler meg alltid så fresh når jeg våkner kun på på grunn av vippe extensions. Jeg har gått der lenge nå, faktisk så vet jeg ikke om jeg har skrevet det på bloggen. Men har gått der siden mars/april? Jeg ikke husker ikke helt når, men er hverfall rundt da. Og jeg er veldig fornøyd! Vippene mine holder seg veldig lenge faktisk, sist så gikk jeg litt over 3 uker uten å ta påfyll og jeg synes vippene holdte seg bra. Det kommer helt an på hvor flink jeg er til å ta vare på dem. Jeg har prøvd forskjellige steder og tatt vippe extensions på mange steder, men hvis det er et sted jeg virkelig anbefaler så er det på Oslo hud og laserklinikk.

Jeg er super fornøyd og håper at jeg aldri trenger å bytte sted. De gjør mye annet der også, ikke bare vipper. Så dere burde sjekke dem ut. Jeg pleier å fikse mine på Majorstuen og lokalet deres er super fint og så koselig. På Instagram så heter de  Oslohudoglaserklinikk.  

Legger med bilde her, se så fint😍

Dette innlegget skulle egentlig ut i går, men dagen i går gikk i ett… Jaja, vi blogges fininger💘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg