ET PERSONLIG INNLEGG

Hei dere!

Nå ligger jeg i senga mi og jeg får ikke sove fordi jeg har så sjukt vondt i hodet. Når dere leser det her så er det morgenen etter.

Døgnrytmen min er helt ødelagt fordi jeg sliter skikkelig med hodepine nå om dagen, vet egentlig ikke hvorfor. Aldri hatt det problemet før, jeg har seriøst hodepine fra når jeg står opp til jeg legger meg! Det er verst når jeg reiser meg opp, jeg kan ikke reise meg opp uten å få synsykt vondt i hodet. Det er bedre hvis jeg ligger, men jeg blir fort rastløs og jeg kjeder meg fort. Har prøvd alt! Jeg har prøvd å drikke masse vann, ligge i et mørkt rom, spise nok (ok, ikke helt sant, når jeg har så vondt så spiser jeg faktisk veldig dårlig). Jeg prøver å spise så mye jeg kan, men har mistet matlysten min helt. Men jeg tvinger i meg mat selv om, det er veldig viktig. Men ingenting funker, tenkte å bestille meg legetime igjen da det her ikke gir seg.

Det er virkelig kjipt for det går utover avtalene og planene mine. Forrige uke så skulle jeg egentlig til Oslo men ble hjemme på grunn av at jeg er så dårlig. Jeg sliter skikkelig med å sove om nettene nettopp på grunn av hodepine og nå har jeg begynt å slite med angst igjen. Det er virkelig ingenting jeg hater mere enn angst og at man har perioder der det er verst. De som ikke sliter med angst er virkelig heldige, dere aner ikke. Når jeg sliter med angst så klarer jeg aldri å sove med det første. Derfor velger jeg heller å blogge og kanskje få tankene mine bort på noe annet, selv om det er så og si umulig.

Jeg har planer i morgen så håper jeg er frisk til da. Først så skal jeg og Melina til Fredrikstad og det gleder jeg meg masser til. Utover kvelden skal jeg til Oslo å være med en venninne som jeg ikke har sett på en stund nå. Det blir kos å se hun igjen! Jeg har timene mine i Oslo som jeg har avlyst flere ganger siden jeg har vært dårlig. Har nye timer og møter i Oslo denne uken, det er en av grunnen til at jeg tvinger meg selv til å dra.

Det gir seg ikke og jeg kan ikke sette livet mitt på vent heller. Har slappet av i en uke nå og tatt det helt med ro, men det bare fortsetter. Det her er et skikkelig sippe innlegg, men er sånn jeg har det nå. Så da velger jeg å dele det med dere, jeg vil ikke jo ikke bare skrive om når jeg har det fint og flott. Jeg vil kunne blogge om kjipe dager også. Håper bare det ordner seg snart, sliter noen av dere med det samme og hva pleier å hjelpe? Trenger virkelig tips, på forhånd takk! Vi blogges fininger💛

1 kommentar
    1. Jeg slet også mye med hodepine en periode, og spesielt når jeg reiste meg opp. Jeg dro til øyelegen og fikk briller/linser (det var pga. synet mitt). Vet ikke om du bruker briller eller linser fra før av, men dersom du ikke gjør det så anbefaler jeg deg å dra til øyelegen selv om du ikke føler du ser dårligere, for det kan hende du gjør det, har skjeve hornhinner, dårlig samsyn eller lignende. Stå på, elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg