Festival vibes💗

Reklame | Idyll festivalen

Hei fine!

Herregud så mye som jeg koste meg i går. Jeg og Marthe hadde tidenes kveld vi, haha! Huff, oss to på tur sammen er helt krise. Jeg møtte på mange kjente og det er alltid gøy. Jeg elsker virkelig alt med festival og viben man får av å være der. Men gjett hva dere? Jeg hadde gledet meg såååå mye til å høre på Arif, men fikk ikke med meg det. Haha, det er så typisk meg. Jaja, gøy var det uansett og jeg gleder meg masse til i kveld. Vi skal vorse hos Mina, en god venninne av meg som dere sikkert har fått med dere hvem det er. Nå skal jeg fikse meg og jeg er sikkelig faktisk sliten, huff. Håper dere alle får en super lørdag, klem og kos fra Jamilla. Legger også med bilder fra i går, enjoy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2 kommentarer
    1. Hvis du skal blogge, så kan du for guds skyld snu bildene så vi slipper å få vondt i nakken.

    2. Hei. Har et spm angående afterpartiet. Er det også på samme sted og hvor lenge er det åpent?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg