FOR EN DAG!

Hei fine!

Thea❤️

Beklager for sen blogging, men denne dagen har bare gått i ett. Jeg og Thea bestemte oss for å dra til Sverige i dag, siden hun skulle ha litt ting og tang. Så da dro vi til bestevenninna mi, Mina. Så god som Mina er, så sa hun ja til å kjøre oss🖤 Men vi klarte å sette oss på feil tog så det var ikke bare bare! Planen var at vi egentlig skulle til Fredrikstad, men vi endte opp i Moss. Så vi måtte vente en time der før vi tok toget fra Moss til Fredrikstad. I dag føler jeg at vi har vært overalt! Først Oslo, så Moss, så Fredrikstad og til slutt Sverige. Litt av en dag…

Nå er vi på vei tilbake til Oslo, og jeg vet ikke helt hva planer er, men det finner vi ut av! Vi møtte på noen av dere i Sverige og så hyggelig at så mange tørte å komme bort å hilse. Jeg syntes selv det er veldig stas å se hvem som leser bloggen min. Jeg ser bare på tall på lesere, så veldig hyggelig møte dere og få se dere🖤 Jeg er veldig sliten etter i går, så innlegget blir kort i dag. Håper dere alle har hatt en super søndag, og får en fin kveld videre. Klem Jamilla. 

6 kommentarer
    1. Heier på deg, Thea, Adrian og Severin!! En av dere må vinne ellers blir hele Norge knust i biter😭😂 neida men seriøst heier på dere!!
      Bare lurte på om du kunne ha spurt Thea om hun kan lage en kort video hvor hun synger? Siden hun sa hun driver med musikk? Hun har ikke svart da jeg stilte henne det spørsmålet på hennes blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg