GRUER JEG MEG TIL FINALEN OG HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?

Hei fine!

Nå er jeg tilbake i Moss! Noe som er veldig deilig, siden jeg får alltid slappe av her. I Oslo så skjer det noe hele tiden, så er litt deilig å komme hjem igjen. Jeg blir ikke her så veldig lenge siden jeg allerede på mandag skal tilbake til Oslo. Da skal jeg være der frem til finalefesten. Grunnen til at jeg drar tilbake til Oslo allerede på mandag er på grunn av møter og timene jeg har der, det gleder meg veldig til. Men dere, tenk at det allerede er finalen neste uke?! OMG, hvor blir det av tiden? Jeg føler at det var ikke lenge siden jeg var nede i Mexico. Jeg føler jeg gjentar dette ofte, men tiden har bare forsvunnet helt siden jeg kom hjem, og jeg klarer ikke å innse det helt. Som jeg savner det, og savner selve opplevelsen på paradise! Jeg gleder meg til finalen, da det er en del av gjengen som jeg ikke sett på en stund nå. Jeg føler stemning mellom de fleste er ok den dag i dag, for min del ser jeg på alle som venner som jeg er veldig glad i de fleste! Gidder ikke å nevne navn på vedkommende jeg ikke kommer overens med, da de fleste skjønner hvem det er snakk om. Men uansett, å gleder jeg meg masse til finalefesten.

Vet ikke helt enda hva jeg skal ha på meg, det der er så typisk meg at jeg tar det i siste sekund, så det må det bli skjerpings på!

Men dere! Jeg må også fortelle dere noe annet. Før jeg dro hjem fra Oslo så fikk jeg med meg en pakke som jeg gleder meg til å vise dere. Det er så mye fint 

Det kommer til å skje litt morsomme ting på Instagram neste uke, så da er det veldig viktig å følge med.

Ønsker alle en fin lørdag, jeg håper alle får en super duper helg. Jeg skal bare slappe av denne helgen, da kroppen min virkelig trenger det. Jeg føler meg ikke helt på topp så jeg håper jeg kan holde meg frisk frem til hele neste uke, da det er veldig mye som skjer.

Klem Jamilla

2 kommentarer
    1. Heier på deg, Jamilla! Du er virkelig rå. Du har vært ærlig og lojal. Du har stått imot flertallet og kjempet deg gjennom hele sesongen. Du er uten tvil den verdigste vinneren av Paradise Hotel 2019! You go girl 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg