HELGEN MIN PLUSS EN GOD NYHET TIL DERE

Reklame | Nakd

Heihei!

Håper dere har hatt en fin helg. Jeg var ute med jentene i Fredrikstad i går og vi koste oss masse. Jeg og Melina kom ikke hjem før i dag vi, typisk oss haha.

Men dere, jeg har en super nyhet til dere! Det er mange av dere som ofte spør hvor klærne mine er fra og så videre. For en stund siden så nevnte jeg at jeg hadde fått noen pakker i posten og det var klær fra Nakd. Jeg elsker virkelig alt fra nettsiden deres, de har så mye fint. Jeg har også med rabattkode til dere, for meg er det veldig viktig å ha med rabattkoder for da føler jeg at jeg gir dere noe tilbake på en måte.

Nå får dere 15% på alt fra nakd sine produkter, bruk kodeordet Jamilla15. Koden er aktiv i en uke. Dette gjelder ikke salgsvarer. Jeg spurte om jeg kunne ha en uke denne gangen, fordi sist så var det kun 48 timer og det var flere at dere som lurte på om jeg kunne ha den litt lenger enn bare 48 timer.

Denne gangen så valgte jeg en oversized skjorte, hullete jeans og to par med sneakers. Og jeg elsker virkelig alt, gleder meg masse til å bruke skoene og alt jeg har fått fremover. Håper dere finner noe liker dere også, happy shopping💛 Legger med bilder og link av alt jeg har fått. Vi blogges!

Sko HER bukse HER
Oversized shirt HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg