HELGEN MIN!

Hei fine!

Jeg blogget ikke i går og grunnen til det er fordi jeg var så dårlig rett og slett. Vi var ute å spiste, og etter det så ble jeg bare skikkelig dårlig og måtte kaste opp. Nei, huff dere det var helt jævlig. Jeg vil bare si beklager til alle dere som klikket dere inn her i går. Jeg kan fortelle litt om helgen min! Jeg og Melina dro inn til Oslo på fredag, siden vi hadde avtalt for en stund siden at denne helgen skulle vi gjøre noe gøy sammen. På fredagen dro vi på vors hos en kompis, det var veldig koselig. Der var Floyd også som mange allerede fått med seg fra mine sosiale medier. På lørdagen så var vi i bursdagen til ei venninne, hun hadde gått all inn med masse ballonger og pynt! Det syntes jeg var gøy. Etter vorset så dro vi alle ut på byen, og det var en veldig hyggelig kveld. Jeg møtte faktisk på Sofie og Mario ute, det var så gøy å se dem igjen! 
Men over til noe annet. Jeg har tenkt lenge nå at jeg har hatt lyst til å kjøre voi, men denne helgen gjorde jeg endelig det. Det er de elektriske sparkesyklene som er plassert i gatene i Oslo. Åh, det var så gøy og jeg elsker virkelig voi! Jeg og Melina kjørte voi hele lørdagen og søndagen. Nå kommer jeg aldri til å velge kollektivt i Oslo hvis ikke jeg virkelig må da, jeg liker å kjøre voi og det er så gøy! Jeg kunne virkelig ønske at alle byer i Norge hadde voi, hvertfall Moss da siden jeg bor her. Det hadde virkelig vært noe det. Jeg skulle egentlig være i Oslo frem til onsdagen på grunn av timene mine, men valgte å dra hjem i går da jeg ble skikkelig dårlig. Jeg må allerede inn til Oslo i kveld eller i morgen, men når får vi se. Vi blogges fine! Det er bare å si i fra om hva dere vil lese om videre her på bloggen. Noen ganger er det vanskelig å finne ut hva dere liker, så det hjelper alltid med tilbakemeldingene deres og tips. Klem Jamilla💛
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg