Hemmelige prosjekter og helgen min!

Hei dere🖤

Jeg bare begynner med å si beklager til dere som klikket inn her i går, og så at jeg ikke hadde blogget. Det var mye som skjedde i går, og dagen min gikk i ett! Derfor glemte jeg helt å blogge. Jeg og en venninne dro inn til Oslo i går, fordi jeg skulle fikse neglene mine. Det var noe jeg virkelig trengte! Jeg gikk for røde negler siden det er snart 17. Mai og rød er også yndlingsfargen min faktisk. På grunn av at jeg tolket datoene på den forrige timen min feil, måtte jeg ha en ny time raskt, å la derfor ut en story på Instagram. Siden jeg fikk så god hjelp fra dere, så fikk jeg en ny time to dager etterpå. Dere er gode, tusen takk!

Tilbake til hva jeg gjorde i går. Etter jeg hadde fikset neglene mine, så dro jeg og Mina på café å koste oss. Deretter dro vi videre til en annen venninne som vi skulle overnatte hos. Da begynte vi å fikse oss, også tok jeg noen bilder og filmet. Akkurat nå holder jeg på med et prosjekt, som jeg ikke kan fortelle dere om helt enda. Det var faktisk veldig stressende å ta så mange bilder og filme så mye! Etter det var klokka veldig mye, så da dro vi videre til Nox. Der møtte jeg på Robin som jeg ikke har sett på en stund nå, og jeg hadde savnet han så mye. Var veldig koselig å se Robin igjen! Koste meg masse ute i går, folk var veldig snille og hyggelige. Det er mange som lurer på om jeg syntes det er slitsom at mange kommer bort til meg og spør om bilder. Og helt ærlig, noen ganger kan det være litt mye. Men ellers syntes jeg alltid at det er så koselig å slå av en prat og ta bilder🖤 Så bare å komme bort, jeg biter ikke altså! Hehe. 

Håper alle hadde en like fin helg som meg🖤 Klem, Jamilla. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg