HER ER DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE JEG HAR FÅTT


Hei alle sammen! Håper dere har en fin mandag hittil😊
Jeg hadde spørsmålsrunde på gamle bloggen min, men er ikke alle som har fått med seg det. Da velger jeg å svare på de mest stilte spørsmålene.

Studerer du? hvis ikke, hva jobber du med nå og hva ønsker du å gjøre i fremtiden? 
Jeg studerer ikke akkurat nå, så jeg fokuserer mest på sosiale medier og starte opp med blogg. Vi får se hva fremtiden bringer! Jeg har jobbet som butikkmedarbeider på både Dressmann og Boys of Europe tidligere. Det likte jeg godt å jobbe med.

Bor du i Oslo?
Nei, jeg bor i Moss men vil flytte til Oslo så fort som mulig, fordi jeg trives veldig godt i Oslo.

Hvordan forhold har du til Andreas i dag?
Andreas og jeg snakker ikke så mye sammen om dagen, noe som er like greit for meg egentlig.

Hvor høy er du?
Jeg er 168 høy, føler denne høyden er perfekt for meg. Ikke for lav og ikke for høy. Akkurat midt i mellom!

Angrer du på at du meldte deg på ph? Nei, det gjør jeg overhodet ikke. Dette er noe jeg alltid har hatt lyst til å gjøre, og jeg har fått meg venner for livet ♥

Hva synes foreldrene dine om dette egentlig? 
Mamma sa ingenting om at jeg skulle være med på Paradise, tror ikke det kom som en bombe heller! Hun skjønte ganske fort at dette var noe jeg hadde veldig lyst til.

Hvorfor meldte du deg inn på Paradise hotel?
 Jeg meldte meg på Paradise Hotel fordi det så veldig gøy ut og det er noe jeg alltid har hatt lyst til å gjøre, også hadde jeg veldig lyst til å jobbe innenfor sosiale medier.

Hvilket land er du opprinnelig fra?
 Mange som lurer på hvor jeg opprinnelig er fra. Jeg er god blanding fra Kenya, Somalia og India, men mest fra Kenya.

Har du noen tatoveringer eller piercinger?
Jeg har to tatoveringer, en på håndleddet mitt og en på kragebeinet. Også har jeg 8 piercinger til sammen i ørene.

Hvem har du fortsatt kontakt med etter PH og er du og Thea fortsatt gode venner?
Jeg har kontakt med så og si alle bortsett fra Andreas og Henrik. De jeg snakker mest med er, Thea, Bettina, Walid, Robin, Sebastian, Adrian, Kine og Marthe. Men som sagt så har jeg kontakt med alle bortsett fra 2 stykker. Ja jeg og Thea er fortsatt gode venner, vi snakker sammen hver eneste dag og jeg er kjempe glad i Thea❤️

Er ikke du ikke venn med Melina lenger?
Jeg og Melina er ikke like gode venner som det vi var før. Jeg har valgt å ta avstand på grunn av personlig årsaker. Mer enn det kommer jeg dessverre ikke til å svare på.

Er du venn med Mario og Sofie?
Ja det er jeg. Jeg har ikke noe imot de og de få gangene vi har diskuterte så har det vært på grunn av problemer de har med andre deltagere. Da har jeg valgt å støtte den det gjelder fordi jeg vil ikke at noen skal føle seg alene, og fordi jeg er veldig glad i denne personen.

Tusen takk for alle spørsmålene, og håper de fleste har fått svar på det de ønsket. Også er det bare å komme med forslag på hva dere vil se/lese om videre på bloggen. Klem🖤

11 kommentarer
    1. Det er ganske dumt at du skriver; jeg er 1.69 høy, ikke for lav ikke for høy. Selv om du skriver at det er den høyden som passer til deg så kan noen bli såret. Jeg er 1.73 høy selv og jeg synes ikke det er gøy å høre at du synes at det er «for høyt». Skjerp deg.

      1. Er det virkelig nødvendig å ta seg nær av at hun skriver det? Betyr ikke at hun syns det er stygt at andre er høyere enn henne selv?

      2. Skjerp deg! Hun sa ikke at andre er for høy eller for lav, hun sa at hun syns 168 cm er passende for seg. Om du klarer å tolke den setningen slik at du blir såret, bør du kanskje gå litt i deg selv og se om det er du som ikke liker høyden din. Gjennomsnittshøyden i Norge er rundt 167 cm ifg SSB…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg