HERREGUD FOR EN DRITTUNGE

Reklame | NA-KD

Hei dere🖤

Sko HER

La oss snakke om gårsdagens episode! Det er noen som har reagert på at jeg oppførte meg som en «drittunge» og så videre. Men det syntes jeg faktisk ikke! Folk får bare mene hva de vil om meg, og nei jeg skal ikke skylde på klippingen heller. Jeg var veldig irritert på at Sofie kom tilbake, fordi vi hadde jobbet hardt for å få henne ut. Endelig klarte vi det, så når hun kom tilbake likte jeg det rett og slett ikke  og jeg gadd ikke skjule det eller late som jeg ble glad. Nå som jeg er en offentlig person så må jeg bare regne med at folk kommer til å mene mye rart om meg, og det bryr jeg meg lite om.

Jeg kommer ikke til å unnskylde oppførselen min, siden det var det jeg følte der og da og det var sånn jeg reagerte. Det er gøy å se at det er så mange som engasjerer seg da, haha. Folk lever virkelig for paradise hotel og det synes jeg er litt gøy! Så klart ser jeg selv hva jeg gjør feil, men hvem er feilfrie? Det var sånn jeg spilte og hvis noen ikke liker det så er det vel bare å skru av tv-en? Det er ingen som tvinger noen til å se på paradise hotel, og til de som klager på at denne sesongen er kjedelig. Hvorfor fortsetter dere å se på da?! La være å se på da hvis det er så sykt kjedelig. Får sikkert hatmeldinger etter dette innlegget, men bring it on! Jeg kommer alltid til å være meg selv, selv om du liker det eller ei. Jeg kommer ikke til å forandre meg heller, man kan ikke like alle og sånn er det bare. Mange som sier de syntes jeg er frekk som svarer de som sender meg stygge meldinger og så videre. Men jeg mener ikke å svare frekt tilbake, men sier ifra hva jeg mener. Er du med på leken så må du tåle steken!

Også vil jeg bare takke dere som støtter meg, det er mange så mange gode mennesker der ute. Jeg leser alle de fine meldingene jeg får, selv om jeg ikke får svart alle. Dette bilde beskriver meg godt når jeg får fine meldinger fra dere. Klem Jamilla🖤

36 kommentarer
    1. Hei girl! <3 Jeg syns ikke du har noe å unnskylde deg for jeg! Du er den ärligste der inne og, det er bare rått!!! Digger deg! Enig med at det var syyykt dumt at Sofie kom inn igjen! Baaaah… Men skjönte nesten hun kom inn igjen….
      Fortsett å väre deg selv du! Det er det beste!!! YO GOOOO!!! Stor klem fra potet-gal-jente!<3

    2. hehe, digger deg. Men synes du var litt ekkel når du kommer med *Henrik og de liker ikke oppførselen din* for det sa jo aldri
      *sofie spiller fake love med Mario* men de har flyttet inn sammen etter paradise… liker at du er ærlig, men følte litt lavmål på deg i går…

      Ser du poster instagrammen til Bettina, og dette er rett før episoden hvor en ny kommer ut??? Føler du spoiler som faaaaen nå 🙁 jeg blir å spørre paradise hva de synes om dette. Føler det blir for lett å skjønne at det er bettina som sjekker inn idag på paradise episoden… håper for Guds skyld ikke det hahahaha!! No hate. Please ikke ta denne feedbacken som hate, jeg er bare ærlig. Liker deg.

      1. Wtffff? Spoiler hu delte bare Instagram brukeren til Bettina siden den andre ble hacket! Hun spoiler ikke en shit!

    3. Jeg liker ikke hvordan du er der inne og skal være ærlig å si at jeg ikke liker deg. Men HEI! Du e med å skape det som gjør det artig å se på, så samtidig så liker jeg deg! Og du er sikkert kjempehyggelig på privaten, så jeg skal ikke forhåndsdømme deg utifra et underholdningsprogram❤️

      1. Hahaha, liker deg ikke, men liker deg! Litt ambivalent eller. Jamilla er RÅ! Ekte mennesker har tendensen til og ikke bli likt! ITS ALL ABOUT JEALOUSY. Man skal ha baller for å være ekte !

    4. Dersom en ønsker at P.H hadde forblitt et program hvor den ene deltageren fremsto dummere enn den andre, er det ingen tvil om at denne sesongen må være en enorm skuffelse. For oss som setter mesterlig utførelse av spillet, er deres gjeng imidlertid anything but! For guds skyld, la Ex on the beach få monopol på rølpen, og la PH få være et program med et genialt sosialt spill med ditto spillere! Digger dere!

    5. Hei på deg!! Må bare si at du rocker paradise! Du er helt klart den mest ekte personen der inne, og utrolig tøft a deg og være den eneste som faktisk tør og stå imot de andre der inne. Stå på! Fantastisk jente du;) håper du stikker a med seiern;)

    6. Du skriver det er sånn du spiller? Du spiller da som en mobber! Ingen av de andre deltagerne snakker like mye dritt om andre som det du gjør! Helt ærlig så blir jeg flau når du åpner munnen å prater 🤦🏻‍♀️

    7. Fysøren jeg digger deg ass! Du er så sykt mood inne på pærra. Syns det er så bra at du er ekte og ærlig om ting!

    8. Syns det er latterlig at folk kommer med kommentarer at du sier ting som Henrik og tea k ikke har sagt. Vi vet jo ikke om de har sagt eller ikke, for det me får sett på pH er 40 min fra 24 timer. De har kutta enormt mye ned så vi får ikke sett hva som blir sagt og ikke der hele tiden. Siden Jamilla er en tøff spiller som faktisk sier ting rett ut og ikke er fake. Hun kommer ikke med person angrep, hun sier bare at folk der inne er fake og da mener hun selvfølgelig ikke at de er fake som personer på utsiden men der inne på PH. Blir utrolig lei meg når Jamilla for så mye dritt for at hun tørr å stå opp for seg å spille ærlig der inne. Sånn spillere gjør det verdt å se på, takk Gud Jamilla sjekka inn for hun lager absolutt bra TV og spiller veldig ærlig og bra spill. Synes det blir veldig feil av folk å slenge dritt kommentarer på nett om at de ikke liker Jamilla, på grunn av spille. Jesus folkens det er Ph, dere kjenner ikke jenta på utsiden. Stå på videre for du er en fantastisk person❤️ heier på deg

    9. Shut up. Så nå er du ikke flau med det dritten du skriver? Digger henne!!! Ekte person i paradise <3

    10. Jeg synes du er HELT fantastisk.
      Du sier ting rett ut som de er; gode som vonde. Får så godt i hjertet av å se deg på skjermen

    11. Er jeg på din side av dette!
      Du er fullstendig ærlig og sier ting som det er, jeg ble så flau av gårsdagens episode når alle var overlykkelig å se Bettina, men de er egentlig ikke det.
      Du sa ting som det var, og er sterk, modig og tørr å stå i mot.
      Du var en av de som ikke gråt av glede ved å se hu, selvom de på den andre alliansen gjorde, uansett hvor «glad» de er å se henne gikk de ikke bak henne under opprør men gikk i mot hu. Du ble kjent med Bettina, og skapte et forhold som er langt i fra falsk som de andre har med hu, støttet henne under opprør og skapte noe ekte.

    12. Jeg skjønner sånn helt seriøst ikke hvordan folk mener at du var frekk i den episoden, du var jo bare dødsmorsom!! Du er virkelig den morsomste ph deltageren❤️Folk er for overfølsomme altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg