HERREGUD FOR EN RESPONS

Hei alle sammen! Håper dere alle har en super torsdag.

Jeg må bare starte med å si herregud! Jeg har fått så massiv respons etter det innlegget jeg la ut på bloggen min på mandag. Det er så mange fine mennesker der ute, jeg vil bare Si TUSEN TAKK FOR SÅ FINE RESPONSER. Dere er virkelig gode. Det er så godt å høre at mange mener det samme som meg og mange som synes det det er bra at jeg tørr å snakke høyt om et så viktig tema. Jeg har kun fått mange fine tilbakemeldinger og det her gjør meg virkelig glad. Det som var trist å lese, var at mange har sendt meg meldinger og skrevet at de sliter med kroppene sine. Derfor håper jeg at folk tenker over at det ikke hjelper at folk kommer med kommentarer som blant annet, «spiser du ikke». Jeg har svart alle som har sendt meg melding fordi jeg vil hjelpe de så godt jeg kan. Jeg må innrømme at det var litt skummelt å dele dette med hele Norge, men jeg vil skrive om ting jeg brenner for og ting som betyr noe for meg. Jeg vil hjelpe andre mennesker så godt jeg kan! Jeg kommer til å skrive om ting og bruke stemmen min for ting jeg brenner for. Jeg vil være så ekte som det får an å være, og jeg vil ærlig med dere og meg selv.  Igjen så vil jeg bare si tusen takk, dere er virkelig verdens beste lesere. Takk for at dere er så gode mot meg, og takk for alle tips dere kommer med, jeg setter veldig stor pris på det! ❤️ Det er bare å fortsette å komme med tips, dere hjelper meg virkelig!.

LOVE, JAMILLA❤️

16 kommentarer
    1. vil bare si at du skal føkkings ut av PH, hvis ikke klikker det for meg. du fremstår som en drittunge, og enkelte av de tingene du sier er bare ikke greit. syns ikke du fortjener de pengene i det hele tatt, og alle skjønner at hverken du, Thea, Adrian eller Severin vinner. Heller ikke Adele, hun nye. Liker ikke attituden til noen av dere, syns dere er fæle mennesker alle sammen. i pray for you og håper ting blir bedre oppe i hodet ditt snart.

      1. Kjære du, stått opp på feil side av senga eller? Jamilla er blandt de få som lager god TV inne på Paradise. greit å ha sin formeining om en person, men bitch please. Kom ikke her å snakk dritt framfor de som faktiskt følger henne av rette grunner!

        Jamilla og Thea er desidert mine favoritter på Paradise i år💗 you go gurl! 🌟

      2. Fuck off jævla dritt. Ikke kom her å snakk dritt om Jamilla! Hvem faen tror du at du er lille bisje. IQ på 0 tydligvis som ikke skjønner spillet på PH. Jamilla er ærlig, ikke som de andre som slikker rævvv og faker alt.

      3. Du er visst enig i at de nye på pH ikke kan ta sine egne valg… jeg dør også over at Sofie og de var så egne: hvis Thea og de gjorde noe godt for dem, var det helt driiittt for Sofie og de, de klikka i vinkel mens hvis det samme skjedde for Sofie og de da tok Thea og de det med et smil foran dem isteden for å klikke på dem rett foran trynet deres… ikke helt bra spilt spør du meg🤮🤮 jeg heier på deg jamilla

    2. Hei! Når du linker til spørsmål som er kommet i kommentarfeltet, vil du ha swipe up på det innlegget? Ikke alltid like lett å vite hvilket innlegg du svarer på:p

      Digger deg btw ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg