HVA JEG GJORDE I GÅR!

Reklame | NA-KD

Hei fine💛

Sko HER kjole HER

Nå er det helg igjen! Noe som alltid er digg, selv om jeg ikke merker noe forskjell nå som jeg ikke har en vanlig jobb lenger. Eneste forskjellen som jeg merker er at i helgene så er vennene mine mer tilgjengelig, og det er deilig. Jeg elsker å omgås med andre og å være sosial. I går så gikk jeg til posten for å hente 2 pakker som jeg har fått, mer om det kommer på bloggen. Etter det dro jeg hjem og dusjet og skulle egentlig sminke meg, men jeg hater å sminke meg det er så kjedelig. Så jeg bestemte meg for å gå uten sminke siden jeg trives best uten sminke uansett.

 

Gårsdagens outfit

Jeg dro ut for å spise og for å ta noen drinker med noen venninner som jeg ikke har sett på en stund. Det var veldig koselig å se alle de igjen. Etter at vi hadde spist så bestemte vi oss for å dra videre å se hva som skjer i Moss. Det var veldig mange som var ute i går, ikke så rart når det var så fint vær. Men hvis jeg skal være helt ærlig så syntes jeg ikke det er så mye som skjer i Moss og for tiden så hater jeg å dra ut her. Alltid koselig å møte på folk man ikke har sett på lenge så klart, men Moss er ikke helt byen for meg lenger. Det er selvfølgelig veldig koselig her på sommeren, men jeg liker Oslo best!

Etter at vi hadde vært litt på byen så bestemte jeg og Sara oss for å dra hjem å se på frustrerte fruer. Begge har sett alt og ser det nå igjen fordi vi bare elsker frustrerte fruer. Dere, jeg er på utkikk etter en bra serie som jeg kan se på de dagene jeg ikke gjør noe spesielt. Så hvis noen av dere vet om en bra serie så rop ut. Jeg tenkte også jeg kunne skrive et innlegg om alle favoritt seriene/filmer jeg liker, hva tenker dere?

6 kommentarer

Siste innlegg