HVA SKJER NESTE UKE PÅ PARADISE HOTEL?

Det er mye som skjer neste uke og jeg kommer til å forklare å komme med innleggene om hva jeg synes. Jeg gjør noe helt sjukt neste uke, noe som ingen noen sinne har gjort inne på paradise hotel vil jeg påstå! Kommer mer med et innlegg om det nærmere, da jeg dessverre ikke kan si noe helt enda. Men det blir spennende å se hvordan de har klipt alt, jeg personlig gruer meg veldig siden jeg vet hvordan folk kan være. Er det en ting jeg også har lært, er det hvordan folk lever seg inn i paradise hotel. Jeg har ikke gruet meg til en eneste episode hittil, men merker at jeg begynner å grue meg nå! Men vi får bare håpe at alt kommer på tven slik det var. Hvis ikke så får jeg bare ta det som det kommer. Jeg klarer ikke å vente, jeg gruer meg faktisk sikkelig til neste uke. Jeg vil bare bli ferdig med alt.

6 kommentarer
    1. Man kan se at Severin tråkker over streken i finaleuke traileren. Hvis gan kommer seg til finalen er det faen ikke greit. Han har ikke spilt en dritt, men bare prata masse piss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg