HVEM ER DET JEG SKAL HENGE MED I KVELD?

Reklame | Idyll festivalen.

Hei alle fine!

Nå sitter jeg og en venninne av meg på hotellrommet våres i Fredrikstad og gjør oss klare for en super kveld! Vi skal nemlig på idyll festivalen som holdes her nå i helgen. I år skal festivalen være på Isegran, og det er et veldig stort konsept i år med mange flinke artister. Dette kommer nok til å bli en utrolig fin kveld, og jeg gleder meg masse. Av alle artistene som kommer, så ser jeg så frem til å se Arif! Jeg elsker musikken hans og har gjort det lenge, så det kommer til å bli høydepunktet i kveld.

Her er en oversikt over programmet for helgen, og det er så mange artister jeg gleder meg til å se!

Og gjett hvem jeg skal henge med i kveld også? Marthe! Hun kommer snart så skal vi vorse litt før vi skal dra på festivalen sammen. Jeg gleder meg sånn til å se henne igjen, men også til å møte alle dere! Det er bare å komme å hilse på meg hvis dere ser meg, det er alltid så gøy å møte leserene mine.

Håper alle får en fin kveld, og håper jeg ser dere på festivalen! Kyss og klem, Jamilla.

8 kommentarer

Siste innlegg