HVOR BEFINNER JEG MEG OM 10 År?

1. Hvor gammel er du om 5 år?

Omg! Da er jeg 30 år 😱 Får angst av å tenke på det. Shit, hvor blir det av tiden?!

2. Hvem har du vært sammen med minst to timer i dag?

Det må vel være jentene i Oslo❤️

3. Hvor høy er du?

168 cm.

4. Hvilken film så du sist?

Ser nesten aldri på filmer lenger, men sist jeg så på film var det en film med Rihanna. Den som ligger ute på Netflix, elsker henne altså! 

5. Hvem ringte deg sist?

Erika, det er en god venninne av meg! Og Nora. Jeg og Nora snakker sammen hver eneste dag. Flere timer til og med, og vi snakker egentlig ikke om noe spesielt, haha

7. Hva sto det på den siste sms-en du fikk?

Æææ se!! Er det du som har anbefalt? Sikkert pga deg😍 Meldingen var fra Thea, jeg hjalp ho med å komme i kontakt med noen, og de tok faktisk kontakt med ho etter det også. (Jeg er verdens beste venn, eller hva Thea?)

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?

Ringer alle, så liker best å ringe. Også syntes jeg det er mye bedre, fordi da kan man snakke sammen om mere enn man hadde gjort via en melding. 

9. Hva er ditt favorittsted?

Nox!! Haha, neida. Jeg har faktisk ikke noe favoritt sted akkurat nå.

10. Hvilket sted foretrekker du minst?

Steder hvor det er stappfullt av mennesker, blir sliten av sånt. 

11. Når våknet du i dag?

Våknet 09 i dag, står alltid opp tidlig uansett hvor sent jeg legger meg. Hater det noen ganger.

12. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

Da har jeg kjøpt meg hus og har 2 barn + en hund og verdens snilleste mann. (Håper det da).

10 kommentarer

Siste innlegg