I DAG SKJER DET

Reklame | Poshpiercing / Stavern festivalen

OHei fine💛

Nå er jeg i Oslo igjen, dro hjem til Moss på mandag og allerede på tirsdag så måtte jeg tilbake til Oslo. Dagene går så fort fortiden, jeg trodde nemlig på tirsdag at det var mandag så jeg trodde jeg hadde 2 dager hjemme i Moss men der tok jeg feil. Heldigvis så hadde jeg en venninne som henta meg i Moss på tirsdag og reddet hele dagen min! Jeg sov hos hun med en annen venninne, hun bor 30 min unna Oslo. Vi la oss skikkelig sent men i går måtte vi opp tidlig, fordi jeg skulle rekke timen min for å bytte ringene mine på øret. Jentene hadde ikke trengt å blitt med men så snille som de er ble de med meg. Jeg har nylig blitt kjent med disse jentene og jeg digger de begge, hadde en skikkelig fin dag med dem.

Men dere, jeg reklamerte litt på Instagram om de fine ringene jeg fikk av Poshpiercing, åh jeg er så forelsket i ringene mine! Nå er jeg klar til festivalene fremover. De damene som jobber der er super snille og tar alltid godt vare på meg. Hvis du vil ha fine ringer eller ta piercing så vet dere hvor dere skal dra. Hver gang jeg skal bytte øyedobber eller finne fine ringer så drar jeg dit, jeg tåler nemlig ikke fake øredobber så hovner alltid opp og får sykt vondt. Jeg må ha ekte sølv eller belagt gull. Jeg tok også tre av mine piercinger der for tre måneder siden og jeg er super fornøyd.

I dag skal jeg og Thea endelig til Stavern, vi må opp tidlig i morgen og jeg gruer meg allerede. Vi sover hos gutta i natt, så snille som de er så lar de oss alltid bo her når vi er i Oslo, like greit for oss for da for vi også tilbringe litt tid med de😚. Jeg har pakket med meg så mye til Stavern, så nå må jeg pakke på nytt. Jeg skjønner at jeg virkelig ikke trenger alt det jeg tok med meg til Oslo, så typisk meg! Jeg pakker alltid så mye enn nødvendig. Men uansett så gleder meg sånn til Stavern, håper det blir like bra som forventningene. Håper jeg ser så mange som mulig av dere der💛 Vi blogges, fine!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg