INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Hei dere!

Begynner å bli en stund siden jeg gjorde det her. For en stund siden så spurte jeg om hva dere syntes er spennende å lese, og da spurte de fleste om å se innsiden av telefonen min.

Syntes det er veldig gøy med tilbakemeldinger og det gir meg enda mer motivasjon.

Bakgrunnsbilde mitt, det er altså et bilde av tatoveringen min som jeg tok for en god stund siden. Jeg liker budskapet bak tatoveringen og det er viktig å være snill, så da valgte jeg å bruke dette bilde som bakgrunnsbilde. Glemmer ofte at jeg har den tatoveringen da jeg aldri ser den, faktisk.

Ser også nå hvor rotete telefonen min er, jeg har altfor mange apper som jeg ikke bruker engang. På tide å rydde litt!

Her ser dere hvordan telefonen min ser ut på innsiden, helt kaos med andre ord. Bruker sikkert bare seks apper eller noe.

Jeg er ikke så aktiv på Snapchat og bruker det så og si aldri. Jeg var litt flinkere i en periode, men så gikk jeg tilbake til å ikke bruke det i det hele tatt. Chatter litt med venner der noen ganger. Men her har dere folk jeg sender snaps til, kryssa bort navnet til folk dere ikke vet hvem det er.

Siste meldingen min, det var med Thea. Jeg sendte hun bilde av en super fin topp fra NA-KD. Jeg er innom NA-KD og Nelly flere ganger i løpet av et døgn. Jeg elsker å titte på klær når jeg skal slappe av, haha. Denne toppen har jeg i svart, men visste ikke at de hadde den i gult også. Var ikke noe spennende det, men vi chatter altså ofte på meldinger.

Siste bilde jeg tok med telefonen min, dette bildet er fra flere dager siden. Har ikke tatt noe bilder etter det.

De nettsidene jeg besøker oftest. Kommer ikke akkurat som en bombe at bloggen min og blogg.no er der, da jeg er innom bloggen min flere ganger om dagen og blogg.no! Jeg leser også bloggen til Thea, man må støtte vennene sine eller hva? Leser innimellom bloggen til Sofie, Mario, og Martine Lunde. Syntes det er gøy å se hva Sofie og Mario driver med nå, snakker med begge med det er ikke så ofte.

Jeg har lest bloggen til Martine Lunde lenge og synes hun virker som en jordnær jente og hun er så sykt flink med det hun driver med. NA-KD besøker jeg også ofte, som jeg nevnte lengre oppe. Jeg kjøper faktisk en del ting fra den siden selv, er ikke alt som er sponset som dere tror. Har kjøpt mye selv sånn at det er sagt.

Den jeg snakket sist med på Instagram var Bettina som dere ser, hun kommer hjem om ikke så alt for lenge og jeg gleder meg masse. Hun har vært borte hele sommeren så vi har ikke sett hverandre, men blir kos å se hun igjen💘

Det var alt jeg hadde for denne gangen, hvis det er noe dere savner så er det bare å rope ut. Også lurer jeg på hva dere vil lese om fremover? Det er bare å komme med tips, setter alltid pris på det. Uansett håper dere likte innlegget så blogges vi💘.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg