JEG ER FORELSKA

Reklame | NA-KD

Hei, fine dere🖤

Jeg har vært så heldig at jeg har fått plukket med meg varer fra NA-KD. Jeg elsker den nettbutikken og alt de har der. Det er så mye fint på den siden, så det var veldig vanskelig å velge på grunn av det store og fine utvalget! Men jeg er veldig fornøyd med hva jeg endte opp med og elsker alt. Jeg fikk også med en rabattkode til dere. Koden er Jamilla15. Håper dette gjorde dagen deres. Nå skal jeg vise dere hva jeg valgte.

Bare se på disse fine skoene! De er ikke bare fine, men også gode å gå i.

. Link til skoene HER

Disse måtte jeg bare ha, siden det er snart er sommer. Det er så digg med helt nye sneakers til sommeren.

. Link til skoene HER

Åh denne kjolen er så søt! Det er en sånn typisk «Jamilla kjole». Det sier alle venner mine, haha. Jeg liker å skille meg ut, så derfor gikk jeg for denne kjolen. Den er ikke bare utrolig søt, men Gud bare se på den da, Omg! Den er uten tvil en favoritt hos meg allerede. Sånn ser kjolen ut foran og bakfra. Det er en åpen rygg, hvor fint er ikke det?

Link til kjolen HER

Sist men ikke minst, denne fine kjolen her som jeg bare elsker. Den passer til alt synes nå jeg jeg. Detaljene på denne kjolen er så fine, liker armene og det fine belte i midjen. Du kan stamme kjolen akkurat som du selv vil. Beltet er ikke bare svart, man ser kanskje ikke like godt på på bildet, men er mønstret av leopard. Det er dette som er favoritten min akkurat nå.

Link til kjolen HER

Det jeg elsker med disse kjolene at man bruke både høye hæler og lave sko til dem. Jeg valgte mine fine nye sneakers, og syntes det passet veldig fint!

En annen ting jeg vil si, er at jeg hadde ikke reklamert for det her hvis jeg selv ikke syntes det var fint. Jeg elsker alt jeg har plukket ut og er super fornøyd med NA-KD. Jeg har alltid elsket produktene deres og har handlet masse der selv. Så når de ville samarbeide med meg så ble jeg super glad, fordi NA-KD og Nelly er de to nettbutikkene jeg handler mest på.

Håper dere likte innlegget og at dere finner noe fint sånn som meg. Happy shopping, fine dere! Og husk at koden er aktiv i kun 24 timer, så første mann til mølla. Klem Jamilla🖤

 

7 kommentarer
    1. fyyfaen synes du er sååå morsom å se på!! digger personligheten din og ph hadde ikke vært det samme uten deg. Eeelsker alltid reaksjonene dine og når du er på sync. HEEIIIER PÅ DEG!!

    2. Hahahah jeg elsker måten du er på, på pH! Du er så rå, og digger deg ass…🥳 De reaksjonene du hadde mot Sofie osv i dagen episode var konge! Du er ærlig, og det elsker jeg🤩 hahahah!!:)) Håper virkelig ikke at du eller Thea ryker denne uka, da gråter jeg👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg