JEG ER TILBAKE!

Hei dere!

Lenge siden nå! Jeg har tatt meg en lang pause fra sosiale medier og blogg. Det har skjedd uendelig mye de siste ukene og jeg har hatt mange morsomme dager. Men ikke alle dager har vært like morsomme. Det er fortsatt mye som skjer og det ble bare alt for mye, så jeg bestemte meg for å ta en pause fra alt. Jeg har alltid vært flink til å oppdatere dere på Instagram og på bloggen, men når man har ikke det bra med seg selv så var det nok lurt å ta en pause.

Vil ikke late som alt er bra når det er ikke det. Jeg har droppet mye denne sommeren, ting som jeg hadde gledet meg masse til. Men jeg må sette helsen min først. Denne helgen skulle jeg på festival i Stavanger sammen med resten av ph gjengen. Men merket fort at dette var noe jeg ikke ville være med på. Ikke på grunn av hvem som skal dit, hvis jeg skulle blitt med så hadde det kun vært for å se Sofie, Mario og Lea igjen. Lenge siden jeg har sett dem nå og det hadde vært koselig å ses igjen. Thea var jeg med for ikke så lenge siden som dere sikkert så på Instagram. Hadde selvfølgelig vært koselig å se de jeg ikke har sett, men som sagt jeg må begynne å tenke på meg selv og ikke hva andre vil.

Tror det er første gang jeg har sagt nei til noe siden vi kom hjem fra Mexico, og det er sjukt å tenke på egentlig. Tenker at fremover skal jeg blogge om alt jeg har gjort som jeg ikke har skrevet om på bloggen. I dag skal jeg fikse neglene mine også skal jeg feire ei venninne som heter Camilla, det gleder jeg masse til. Håper dere alle for en super fin lørdag, så blogges vi.💘

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg