JEG FÅR PANIKK

Hei fine!

Nå er jeg fortsatt i Oslo! Jeg skulle egentlig til Stavanger med Thea, men sånn ble det ikke.
Det er like så greit, fordi jeg må komme meg hjem til Moss for å ordne ting og tang. Jeg har fått noen pakker i posten som jeg må hente også. Nå er jeg hjemme hos Fredrik og Floyd, det er her jeg og Thea har bodd de siste dagene. Veldig koselig å være med gutta igjen og koser meg masse her! De er så snille mot oss. Det er mange som lurer på hva jeg skal gjøre videre, nå som PH er ferdig på skjermen. Jeg tenkte jeg skulle fokusere på de sosiale mediene mine og bloggen min.

En liten fun fact er at jeg hadde aldri tenkt tanken om å begynne å blogge, jeg bestemte meg fort for at det ikke var noe for meg. Jeg spurte dere også på Instagram om dere ønsket at jeg skulle begynne med blogg eller YT. De fleste stemte for at jeg skulle begynne med YT. Men jeg tenkte at jeg kunne starte med å blogge litt om PH, men etter det så bare likte jeg å blogge veldig godt. Får fortsatt spørsmål om når jeg skal begynne med YT, men det vet jeg ikke helt enda. Bloggen tar mye tid, det hadde jeg aldri trodd men er faktisk mere krevende enn forventet. Jeg må jobbe hardt fremover hvis jeg vil holde meg på topplista, da det ikke er bare bare og nå som PH er ferdig. Merker jeg får litt panikk faktisk. Hva om det ikke er noen som vil fortsette å lese bloggen min? Håper jeg har fått noen faste lesere som vil fortsette å heie på meg nå som PH er ferdig! Nå vil jeg blogge litt mer om hva jeg gjør. Tenkte jeg skulle komme med et personlig innlegg, men vet ikke helt om jeg tørr det. Det finnes mange der ute som skal påpeke alt det som er feil med en person, og som er fort ute med å slenge stygge kommentarer. Så helt ærlig så frister det ikke så veldig. Får bare tenke meg godt om før jeg gjør det.

Hva vil dere lese om her på bloggen videre, er det noe spesielt innlegg som dere vil lese om?

Håper dere alle får en super tirsdag💛 Klem!

15 kommentarer
    1. Du kan ha sørsmålsrunder, dagen i dag i bilder, fortelle om hendelser ting som har skjedd, du kan ha svært bildedryss av nå som du var hos floyd og dem og legge ut alle bildene du har tatt i løpet av de dagene, det hadde vert kjekt å se, du kan ha dagen min gjennom snapp’ der du legger ut alle snappbildene du har tatt i løpet av den dagen osv. Btw elske bloggen din du er en god god god person❤️❤️❤️

    2. Hei Jamilla! Digger deg❤️ Stor fan
      -kan du skrive om familien din, hvis du har lyst?
      -dele hva du gjør om dagen
      -skrive om ditt forrige kjærlighetsliv, hvorfor det tok slutt
      -litt q&a der vi stiller spm (kanskje i en yt video)?
      -Gjør challenge og filme det

    3. Hei skjønne! ❤️ Jeg kommer til å følge bloggen din værtfall! Jeg lurer veldig på hva du har jobbet med, studert og sånne ting jeg? Og har du nok innkomst av sosiale media så du kan leve av det nå? Stor klem! ❤️

    4. Er det sant det Tix sier om at så og si alle hadde sex med hverandre i et annet hotell rett etter innspillingen slutta? I så fall, hadde du det?

    5. Thea er en av de som lå med noen utenfor PH fordi hun sa på insta at hun hadde ligget med Henrik,og det ser man ikke inne på hotellet

    6. Fine Jamilla <3
      Så deg på Arkaden sammen med Thea på lørdagen som var. Digget deg, men ville ikke gå bort og forstyrre dere. Jeg kan se for meg at det blir too much rett etter sesongslutt og mye oppmerksomhet, både når man synes det er ok og når det absolutt ikke passer! Så jeg tenkte at det beste bare var å smile og gå forbi og kun si til deg her på nettet og insta at jeg synes du er et sabla bra kvinnemenneske 🙂 Fortsett slik!
      Klemmer fra meg. (redsmashbox heter jeg på insta, har kommentert på bildene dine av og til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg