JEG MÅTTE KONTAKTE POLITIET

Nå er jeg hjemme i Moss, noe som er veldig deilig. Men har fått tidenes angst av å være hjemme etter for mange ekle episoder.. Jeg bor alene og har aldri lagt ut leiligheten min eller hvor jeg bor på sosiale medier. Grunnen til det er fordi jeg vil helst holde det privat. Men det ble ikke sånn. Det er mange som dukker opp på døren min flere ganger, som oftest midt på natten.

Jeg har holdt meg mye i Oslo på grunn av nettopp det her. Det gikk faktisk så langt at jeg måtte kontakte politiet sånn at de kunne få vedkommende vekk. Den natten fikk jeg ikke sove og sliter veldig mye med angst etter for mange ekle hendelser. Det er ikke gøy å bo alene når man blir skremt av alt! Jeg sier ikke at disse menneskene ønsket meg noe vondt, men man vet aldri. Jeg må alltid ha noen på besøk eller sove over hos venner når jeg er hjemme, da jeg ikke tørr å være alene.

La ut en story på Instagram angående det her men, det ble ikke noe bedre. Jeg får mye rart i postkassa mi og det syntes jeg ikke noe om. Grunnen til at jeg kontaktet  politiet er fordi det ble rett og slett for mye og sånn skal ingen leve. Så derfor tørr jeg ikke å bo alene lenger og må fikse opp i det her så fort som mulig. Bare håper at alt ordner seg om ikke så lenge.

Jeg liker å være hjemme da jeg alltid får slappe av her, men er ikke sånn lenger. Nå kan jeg nesten ikke være i leiligheten min alene uten å bli redd for at noen skal dukke på døra mi. Velger å skrive dette på bloggen i håp om at folk kan respektere det her og tenke at jeg synes det er ubehagelig. Bedre å komme bort til meg på gata istedenfor på døra mi. Jeg vet aldri hvem som står bak døren og kommer aldri til å lukke opp uansett, så vil dere vil hilse på meg kom bort til meg når dere ser meg ute. Jeg sliter skikkelig med det her og det går utover helsen min og jeg vil ikke leve på den måten her, da jeg er faktisk redd for å være alene hjemme.

9 kommentarer
    1. uff det kan ikke være noe gøy. forstår godt at du blirr redd og får angst av at folk dukker opp på døren din. er det voksne folk eller småunger som dukker opp? små unger forstår kanskje ikke helt alvoret og tenker over at sånn gjør man ikke, men voksne folk/ungdommer er creepy hvis de gjør sånne ting

    2. Huff så skummelt! Håper alt ordner seg!
      Vil også bare si at jeg likte deg veldig godt på PH, du virker veldig ekte og rettferdig 🙂

    3. Det kan være skummelt noen ganger når slike ting skjer. Håper det roer seg etter hvert slikt at du kan gå tilbake til den normale hverdagen. Er mange rare mennesker der ute. Er nok bare barn eller ungdommer som banker på døra. Men man vet aldri hva slags ande mennesker det kan være eller hva den mentale helse tilstanden dems er. Stay safe <3

    4. Huff så skummelt. Håper det ordner seg. Heiet på deg i paradise hotel. Bra at alliansen din vant til slutt:) jeg jublet da tix ble utslått av paradise 🙂 for en premiedust

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg