JEG TESTET UT NOE NYTT I GÅR

Hei dere!

Topp fra Zara💙

Nå har jeg ikke blogget på noen dager, det er fordi jeg hadde rett og slett ingenting å blogge om. Så jeg ville ikke blogge bare for å blogge.

Jeg er fortsatt hjemme i Moss og har holdt meg her i hele helgen. I går så var jeg ute med jentene, noe som alltid er koselig. Det er litt deilig å være med mennesker som har kjent meg veldig lenge. Denne sommeren så vil jeg bruke tiden min på vennene mine som jeg ikke har sett eller hengt med på en stund, fordi jeg har hatt det altfor travelt. Vi lagde mat sammen og vorset også dro vi videre ute på byen. Det var faktisk kos på byen i går og jeg koste meg masse.

I dag har bestevenninnen min Nora bursdag, wii! Nora er en som virkelig hater oppmerksomhet og vil helst late som det ikke er noe big deal at hun har bursdag. Men det kommer hun ikke unna med, vi skal nemlig ut å spise og feire hun. Man har jo tross alt bare bursdag en gang i året så. Jeg gleder meg hvertfall masse til å feire Nora i dag.

Jeg testet noe nytt i går og lekte litt med sminka mi. Jeg sminker meg ikke så ofte og som jeg har nevnt for dere tidligere så hater jeg å sminke meg, gjør det bare hvis jeg kun må. Men uansett, tilbake til poenget. Jeg hadde et samarbeid med Inglot for en stund siden hvis dere husker det? Og jeg fikk med meg så mye fint hjem. Jeg elsker virkelig produktene deres og har blitt så avhengig av alt. Fikset øyenskyggen min litt annerledes enn vanlig. Jeg er ingen makeupartist og kan ikke så mye om sminke sånn egentlig, men utfordret meg selv til å teste noe nytt i går. Siden jeg alltid sminker meg likt. Hva synes dere?

 Ps: alle bildene ble tatt med iPhone, kvaliteten på iPhone suger, men det får bare duge for denne gangen.  Er det noe spesielt dere vil lese om på bloggen fremover? All tips tas godt imot. Håper dere alle får en super søndag, vi blogges fine💙
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg