JEG TRENGER HJELP

Hei dere!

Jeg har ikke blogget så mye i det siste, det er fordi jeg har mistet litt motivasjon. Det er ikke bare bare å blogge altså, det tar faktisk veldig mye tid og man må planlegge alt og så videre. Noen dager er det enklere mens andre dager er det så sykt vanskelig. Ikke bare det, men jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke blogger. For det er alltid noen som klikker seg inn her uten at jeg har oppdatert. Jeg gjør mye om dagen og kan blogge om det, men dagene mine er så og si like. Jeg er mye med vennene mine og bruker tiden min på de. Tenkte jeg skal begynne å planlegge innleggene mine fremover å se hvordan det går. Også er det bare å komme med tips om hva dere vil lese om, det hjelper uendelig. Vi blogges fine, klem💛

4 kommentarer
    1. Du bør jo ikke nødvendigvis blogge om ting som skjer i privatlivet.. Jeg mener.. Du gir inntrykk av å være ei velorientert dame med bein i nesen og meningers mot, så kanskje å utvide reportoaret til også å komme med innlegg om ting som engasjerer deg i samfunnet, -norge og/eller verden forøvrig? Du har faktisk muligheten til å nå ut til ganske mange med det du eventuelt måtte ha lyst til å si til ‘verden’..

      Når det er sagt, syntes jeg du gjør en kjempegod jobb med bloggingen. Du behersker kunsten å vise hvem du er uten at det blir for privat (if that makes any sense..) 😀

    2. Hei!
      du kan skrive om dagen din gjennom bilder, ukens oppdate osv osv du finner på noe kjekt uansett du elsker dg og bloggen din <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg