JEG VANT PARADISE HOTEL

Gjesteinnlegg av; Mina Kristine.

Hei alle fine leserne til Jamilla!
Jeg tenkte at jeg skulle skrive litt om hvordan det har vært for meg å følge med på Jamilla inne på paradise hotel. For dere som ikke vet hvem jeg er, så har jeg og Jamilla kjent hverandre i over 7 år nå. Vi har alltid vært veldig gode venner, og stått hverandre veldig nært! Så derfor har jeg vært så heldig, å fått tillatelse av henne til å publisere et innlegg!

Jeg har vært med på å støtte Jamilla og motivere henne til å søke om å være med, siden hun alltid har snakket om at hun har ønsket det. Men hun har rett og slett vært for lat til å gjøre noe med det. Jeg tror det gikk opp et lys for henne når jeg sa; “Jamilla, neste år så er du faktisk 25 år gammel. Og da begynner du nesten å bli litt for gammel til å være med, så det er nå eller aldri!”. Jeg vet at Jamilla kan få til det meste hvis hun bare prøver, men at hun dessverre gir lett opp på ting. Så jeg er så stolt av at hun klarte å komme med videre, men mest overrasket over at hun klarte å holde kjeft om det! For dere som ikke har fått det med dere enda, så har Jamilla sikkelig munndiaré.

Å se Jamilla inne på hotellet har vært utrolig spennende! Jeg er så imponert over hvordan hun har spilt inne på hotellet og hvordan hun har klart seg så bra gjennom disse ukene. Jeg hadde egentlig ikke trodd at hun skulle klare seg så lenge, men jeg hadde egentlig et sikkelig håp om at hun kom til å ringe meg å si: “MINA, JEG VANT PARADISE HOTEL!” Dessverre har ikke det sistnevnte skjedd, da hun har vært utrolig opptatt av taushetsplikten sin, og har overholdt den så bra. Noe jeg også er veldig imponert over, da Jamilla ofte sier ting uten å tenke. Men hun har virkelig tatt denne muligheten på alvor, og jeg merker godt hvordan hun har vokst på denne opplevelsen.

Jeg er også veldig glad for å se hvordan hun har tatt vare på de andre deltagerene der inne, og hvordan hun klarer å holde seg til sine meninger. Er det en ting dere kanskje har lært om Jamilla etter å ha sett henne på TV er at hun er et stabeist uten like! Hun står på sitt uansett hva, selv når hun innser at hun tar feil! Dette ser jeg har vært både en fordel og en ulempe i spillet, men jeg er veldig glad for at verdiene hennes har vært med gjennom hele spillet. Hun har ikke skjult oppførselen sin eller reaksjonene sine bak produksjonen og klipping, men stått for det!

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det en ting jeg er mest overrasket over! Og det er nemlig at den jenta jeg anser som den mest guttegale i hele dette universet, holdt seg så godt! Jeg kan ikke huske å ha sett henne gi en gutt et kyss på kinnet en eneste gang der inne. Så hun har virkelig gått mentalt inn for å spille, og lagt fokuset på gutter og fest litt på hylla. Og for de som kjenner Jamilla, vet at det har virkelig krevd en prioritering! Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg aldri har opplevd at Jamilla har vært så dedikert, og jeg er utrolig stolt av henne. Hun kom inn dit med et mål, og hun har ikke gitt opp. Hun har kommet så langt, og det er virkelig imponerende.

Dessverre røk hun denne uken, men jeg bare krysser alle fingre og tær for at hun eller Thea får en siste mulighet! Jeg vet jo like lite som dere, og jeg sitter nesten hver eneste dag fra mandag til torsdag klokken 17 på viaplay og venter på dagens episode. Alt i alt, så er jeg bare utrolig stolt over deg Jamilla, og du har virkelig vist deg selv fra din beste side der inne! Du er en stor inspirasjon og et forbilde for mange nå, og jeg syntes du takler det her utrolig bra!

Så dermed takker jeg for meg, og håper jeg ser noen av dere på finalefesten!
Men før jeg runder av lurer jeg bare på; Hvem tror dere vinner årets paradise? 


Hilsen Mina ♥.

8 kommentarer
    1. Hei! Fint innlegg! <3 Jeg håper, håper, håper Thea eller Jamilla vinner, selv om de er ute!!! Ellers syns jeg Adrian er en verdig vinner også! Wääää! Spent!

    2. Du er flott Jamilla! Det er nitrist at du og Thea er ute av gamet 😭!! That is some fucked up shitt💣💥💩 for min del to episoder igjen og jeg ber til høyere makter om at det kommer en syyyyyk twist som bare sender dere rett inn igjen, og rett til topps!

    3. Det er så sykt obvious at Mario og Sofie vinner hele greia. Ingen av de har røket ut og kommer heller ikke til å gjøre det.

    4. Hei gode deg! Ser du slettet forrige innlegg. Mulig du ble presset til det….ikke vet jeg. MEN, jeg vil bare si at jeg stötter deg! <3 Og det at Adrian vant PH ble jeg så jävlig glad for!!! JADDDDDDA! Beste alliansen vettu! 😉 HAHAHA! Håper det går bra med deg! <3 Stor klem! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg