KJÆRE SOFIE OG MARIO

Jeg synes det er dumt at Sofie og Mario skal blande seg opp i det som skjer mellom meg og Andreas. De kan ikke bestemme over hva jeg føler og tenker rundt alt det her. Sendte Sofie en melding i går og spurte hvorfor, og da sa hun «jeg må støtte bestekompisen min». Det er helt greit det, hun kan støtte han så mye hun vil. Men syntes at Sofie alltid skal blande seg inn i alt. Du kan støtte venner dine uten å skrive et blogg innlegg om det eller kommentere på det. Sofie mener at jeg gjorde det her for å ligge på topplista, men hva gjør hun da? Når Sofie gang på gang hang Bettina ut på bloggen sin og skrev hvor fæl og sjalu Bettina var på henne. Men jeg skrev ikke innlegg om det på bloggen min, jeg valgte å støtte Bettina på privaten som venner gjør.

Jeg var ikke enig med det Sofie skrev om Bettina, men jeg sa ikke noe på det fordi hvem er jeg til å bestemme over hva Sofie føler og mener om Bettina? Selv om jeg ikke føler at Bettina var sjalu på henne så respekterte jeg at det var det Sofie følte. Det her handler om meg og Andreas. Men hun og Mario skal alltid ha noe å si på all drama som skjer rundt PH deltakerene. Jeg skjønner at de er kjærester og må støtte hverandre, men noe saker burde de faktisk holde seg unna. Har selv sagt det her til Sofie flere ganger uten å lykkes, siden hun blander seg uansett. Når alle deltakerene stod på scenen så kom Andreas bort til meg og ga meg en klem, hva skulle jeg ha gjort? Dyttet han vekk? Nei, jeg ga han en klem tilbake og prøvde å ha det gøy med alle siden det var finalefesten. Skrev et innlegg og at jeg og Andreas har snakket sammen om det, som skjedde på torsdagen. Men fortsatt så skal Sofie og Mario drive å kommentere på at jeg stod å dansa med han og så videre. Hvis ikke de gjør det for å ligge på toppen så vet ikke jeg. Jeg er glad i både Sofie og Mario og har ingenting i mot de, men jeg må også forsvare meg selv.

Som sagt jeg har tatt det her opp med Sofie på privaten, men hun skjønner ikke hvor jeg kommer fra. Jeg tror Mario velger å støtte Sofie på det her fordi det er kjæresten hans. Mario kom selv bort til meg og sa at han slettet Instagram storyen han hadde delt på torsdag, fordi han skjønte at han ikke kunne blande seg inn da han ikke vet hva jeg føler og hvordan jeg har det. Satt stor pris på det men så dagen etter skriver han noe annet på bloggen sin? Og jeg må avkrefte noe rykter som går. Nei, produksjonen tvang meg ikke til å slette innlegget mitt og Andreas betalte meg ikke for å slette den. Jeg valgte selv å slette det fordi jeg ville det. Ingenting med hva produksjonen eller hva Andreas gjorde. Sånn nå vet alle sannheten. Når det her er sagt så ser jeg ikke på disse to som fiender, er glad i begge men som sagt jeg må også forvare meg selv. Prøvde å ta det på privaten flere ganger, men uten å lykkes. 

Fra nå av håper jeg at vi kan la hverandre være i fred, og heller ta ting opp på privaten. Jeg vet at vi alle innerst inne er glad i hverandre! Det blir for dumt å hele tiden blande seg, men det blir en ond sirkel. Når noen først kommenterer på noe, føler selvfølgelig andre part(i dette tilfelle meg) at en må komme med ett svar.

 

30 kommentarer
    1. Jeg mener du har gjort det riktige. Jeg føler Sofie hele tiden skal være midtpunktet, og det er feil. Når du sier selv at du har tatt det opp med henne gang på gang men det hjelper ikke, da er man nødt til å ta det den veien her. Jeg syns ikke du skal bry deg. Jeg digger deg, og ser deg som en sterk person ❤️ Stå på. Du fortener alle lykke og kjærlighet 😘

    2. Jeg elsker at du er deg selv og sier hva du mener! Ikke bry deg om hatere. Folk skal ikke blande seg, det skaper bare mer drama. Fortsett å være sterk og jobbe hardt, elser å lese bloggen din❤️

      1. Som jeg har sagt før, og jeg sier det igjen 💞 Du er en av de flotteste og med hardest ryggmarg som jeg har sett på lenge! Du er beintøff, står opp for det du synest er rett/galt noe som jeg beundrer 💗 HUSK at det er ALLTID flere der ute som liker en, enn de som ikke liker en. La kjærligheten seire og fokuser på det positive ✨ så må vi ikke glemme båndet mellom deg og Thea, cause guuuuuurl😭💞😭 Dere to ilag er uslålige, å har bygd et helt NYDELIG vennskap som blir spennende og følge 🤩 Gleder meg til å følge veien videre, just be you honey, you got this!💗 og tror jeg kan snakke for 90% av bloggfølgerne at vi har deg og Thea i ryggen no matter what💗
        – Lots of love
        – Humornilsen fra Insta 🦋

    3. Nå er jeg delvis enig med deg men akkurat dette temaet i denne situasjonen tror jeg de fleste hadde forsvant kompisene sine. Så selvom innlegget sikkert passer så er det feil tidspunkt å dra det opp 👍

    4. Jeg elsker bloggen og personligheten din! Ikke bry deg om hate. Jeg synes at det og blande seg inn i andres saker skaper bare mer konflikt og drama. Det er helt å støtte vennen sin, men man kan også gjøre det privat! Fortsett å vær sterk og jeg heier på deg!

      1. Kaf mener du med at hun er en hvit jente og skal ikkje kunne fortelle noe om rasisme? Man kan snakke om rasisme uansett farge. E ikkje bare mørkhudede som opplever rasisme.

        1. Det hu mener med det er at en hvit person opplever ikke rasisme her i Norge det er en prinsippsak som alle kan være ærlige å være enig om, det er alltid mørkhud mennesker som opplever det verste rasisme verden rundt. Norge er en av de landet som faktisk har mange rasister mot mørkhudet/ utlendinger spesielt og eneste mennesker som har rett å snakke om rasisme er faktisk de som har opplevd det ikke en hvit jente som tror hu har peiling på alt og tror hu støtter sin bestekompis på noe hu ikke har opplevd før.

    5. Hei, jeg er heilt enige med deg når du sier at Sofie og Mario ikke trenger og blande seg i alt. Spesielt når det handler om følelser. Altså hvorfor skal de snakke for deg og fortelle alle andre at « det er slik/sånn» osv. Synes det blir litt for teit at de skal alltid blande seg inn når dette handler om en annen person. Spesielt når Sofie skal snakke om hva rasisme er blir det litt for teit. Jeg fatter at vi kvide mennesker også opplever rasisme, men det er ikke på det samme nivået på de som de som har naturlige nydelig brun farge. Så derfor er det en stor feil av Sofie og snakke for deg og spesielt for hva du føler når hun ikke vet noe ting. Men anyways ser frem over til å lese blogg innleggene dine. Keep on grinding seie eg bare❤️❤️

    6. Tror ikke Norge e for dæ, dem klare ikke håndtere ærligheter din og at du våger å prate om rasisme du følte på.

    7. Likte at du påpekte at du støttet Bettina på private fordi det er det venner gjør. Sofie og Mario har fått for seg at alt de gjør er greit. Du støtta Mario etter trekantdramaet kom på tv og halve Norge syns han var en slange.

      Jeg vet at du har tatt tilbake det du skrev om Andreas, men jeg sa faktisk det når du først ble partner med han. HAN ER RASIST og det står jeg ved. Han kom både med blikk og kommentarer som jeg ikke helt skjønnte hvor var fra. Du virket ganske snill mot han når dere var partnere, men av en eller annen grunn så drev han og sa hvor ekkelt det var å stå opp med deg.

      PS: man trenger ikke å si rasistiske ting for å være rasist. sometimes people of a certain race can just feel it when someone doesn’t like u for ur skin.

    8. Jeg skjønner ikke hvorfor Sofie blander seg inn i dette? Må nok være fordi at hun vil ligge på topplista! Hun er så selvopptatt og vil at hele verden skal følge etter hun. Hun fikk mario til å skrive det på bloggen sin det er helt klart.
      Og hvorfor driver hun å bestemme om hvordan du skal føle deg når det gjelder rasisme? Norge må virkelig lære seg mer om rasisme.
      Jamilla, jeg er glad for at du forsvarer deg selv! Kjempefint innlegg. Stå på girl!❤️

    9. Det var jo mange som ikke likte deg der inne og du har jo ikke anklaget noen andre så det sier jo litt at du følte på noe ekstra? Uavhengig om det var rasistisk eller ikke så syns jeg fortsatt ikke måten han var mot deg var okey.

    10. Jeg mener at du kanskje ikke burde legge ut alt du mener uten filter her… snakk med personen først. Bli enige. Da er det lettere å forstå.

    11. Føler at Mario og Sofie skal blande seg inni alt på blogg bare for å ligge på topplista. Mario blandet seg jo også inn i dramaet mellom Tea K, Henrik og Thea selvom han ikke hadde noe med det å gjøre. 😂

      Synes og det ikke var helt tilfeldig at de to valgte å si at de var kjærester på finalefesten. PR kåte begge to.

      Ikke bry deg om de Jamilia, du er ærlig og rå👍

    12. Hele dramaet deres er bare unødvendig styr. Som du skriver, burde det ha blitt tatt opp på privaten enn at hun skulle skrive et innlegg om det, men det samme kunne du ha gjort angående hva du følte skjedde med deg og Andreas. Burde ikke sitte å kritisere andre når en selv gjør akkurat det samme.

    13. Hallo, må bare få sagt det: blir helt rørt over hvor trofast og lojal du er. Du kjemper og gjør virkelig alt for vennene dine. Synes du er et fantastisk menneske <3 Tror du er mye av grunnen til at Adrian vant, fordi du hele tiden kjempet for han – og var liksom "limet" i gruppa. Credz til deg! 🙂

    14. Veldig bra Jamilla👏
      Jeg heier på deg og den ærlige personen du er.
      Stå på videre, og fortsett å være deg selv og stå for dine meninger.

      Ærlighet varer lengst.

      At enkelte alltid skal fremheve seg selv, og snakke negativt om andre, slår tilbake på dem selv til slutt.

      Blir mektig provosert over bloggen til S og M. Spesielt Sofie, for måten hun snakker nedlatende om andre.

      Alt skal handle om henne. Så man jo bare i PH, når Henrik og Mario valgte andre jenter foran henne. Ble jo krise i hodet hennes.

    15. Hei skjönne deg! <3 Sofie skal liksom alltid väre midtpunktet! Hun blir nok fort oppbrukt ass… HAHA!
      Du er ärligheten selv! <3 Fortsett med det du! Det er det beste! Håper du har det bra! Stor klem til gode deg! <3

    16. Sofie er unødvendig, selv om hu er ganske pen så betyr det ikke at hu regjerer verden heller.. hu vokser sikkert snart opp heldigvis😶

    17. Sofie har det med å snakke fort nedlatende når ting ikke går hennes vei! Du så jo hvordan hu snakket til henrik og puset med han så fort han var på bettina i en drikkelek. Er det noen som er sjalu så er det sofie, når andre gutter viser int i andre jenter enn hu!! Og sofie og mario blir fort sure osv når noen er uenige eller gjør noe mot de, men når de gjør det samme mot andre så blir de forbanna fordi da skal man akseptere det! Dobbel moralsk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg