KOS PÅ STRANDA

Hei dere🌸

Åh dere, i dag er det skikkelig fint vær! Jeg elsker virkelig når vi får skikkelig sommervær hjemme, ingenting er bedre enn det. Det blåser litt i dag men det gjør vel ingenting, synes bare det er litt deilig faktisk.

Jeg dro på stranda med noen venninner i dag, som de fleste har fått med seg via mine sosiale medier eller rettere sagt Instagram. Jeg oppdatere ikke så mye på Snapchat og er ikke like flink som det jeg var før så, skjerpings. I dag skal vi bare ligge på stranda, vi skal grille og kose oss. Elsker slike dager. Jeg er med Mina, Melina og Veronika, to andre venninner som skulle være med oss, med droppet det. Før vi dro på stranda så dro vi innom matbutikken og kjøpte med oss mye digg, nommi.

Håper dere alle får en super dag i dette fine været. Nyt det mens dere kan, brått så blir det kaldt igjen. Jeg skal hvertfall nyte det til det fulleste, haha🌸 Ps: husk å følg meg på Instagram, der heter jeg Jamillawaiss. Vi blogges fine!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg