LITT AV PLANENE FOR DENNE UKEN!

Hei fine💛

Nå skal jeg fortelle dere hva jeg gjorde i går! Jeg dro til en venninne, der skulle vi grille og kose oss. Det var ikke veldig varmt selv om det var sol, det blåste en del men grilling skulle det bli! Enten om det var sol eller ei, haha. Vi dro til butikken og handlet masse digg også dro vi videre til Mina, det var der vi skulle grille. Det var veldig koselig og jeg elsker virkelig slike kvelder med venner. Men Gud så mye poteter jeg spiste i går, jeg skal faktisk ta en liten pause fra poteter nå. Jeg har spist for mye av det i det siste, jeg er så dårlig på sånt når jeg først finner matrett som jeg liker så spiser jeg meg lei på det (selv om jeg aldri blir lei av poteter da).

Nommi, det her var døds digg.

Jeg skulle egentlig til Oslo i går kveld  men utsatte det til i dag, jeg må til Oslo fordi jeg skal fikse neglene mine. Det gleder jeg masse til! Det skal bli digg å ha freshe negler igjen. Jeg blir ikke i Oslo lenge denne gangen forhåpentligvis, siden jeg må hjem igjen på onsdag på grunn av jeg skal pakke og reise til en annen by. Jeg har vippetime på onsdag så etter det drar jeg hjem til Moss igjen. Jeg gleder meg masse til denne helgen da det skjer mye kult som jeg har gleda meg masse til! Og ikke bare det, jeg skal også være med 2 deltakere fra ph. Den ene er litt dårlig nå, så vet helt om denne personen blir med. Jeg håper så klart begge blir med, jeg har savnet begge masse og blir veldig koselig å se de igjen! Forteller mer om hva vi skal og hvem jeg skal være med nærmere💛. Men enn så lenge, klarer noen av dere å gjette hva jeg skal denne helgen og hvem disse to deltageren er?

Håper dere alle får en super tirsdag💛 Vi blogges fininger. Klem Jamilla.

13 kommentarer

Siste innlegg