LIVET SMILER

Heihei!

Nå sitter jeg hos ei venninne av meg, vi kom hit for ikke så lenge siden fra stranda. Vi skal nemlig grille i dag, vi blir mange i dag og det synes jeg er bare koselig. Gleder meg til grillmat, det er så digg. Jeg spiser ikke svin lenger så jeg måtte kjøpe meg noe annet, det beste jeg har gjort dette året er å kutte ut svin. Jeg har aldri likt lukten uansett så merker ikke noe forskjell, så hittil går det super bra og jeg savner ikke å spise svin.

Dagene mine har vært ganske like denne uken, noe jeg synes er deilig. Denne uken har jeg virkelig vært skikkelig sosial og prioterte virkelig vennene mine. Sa jeg skulle bli flinkere på det og jammen meg klarte jeg det. Jeg storkoser meg hjemme i Moss, vi har også vært heldig med været i det siste og merker på humøret mitt. Jeg badet også i dag for første gang i år, jeg er pinglete og hater kaldt vann. Men i dag var det digg å bade faktisk. Nei dere, jeg har det virkelig fint om dagen.

Men dere, jeg har vært skikkelig aktiv på Instagram i det siste, prøver å oppdatere så mye jeg kan og synes selv jeg er flink på Insta. Og jeg har blitt bedre på Snapchat, dette gjør jeg bare på grunn av dere. Hyggelig at dere kommer med tilbakemeldinger, det setter jeg virkelig pris på. Er det noe dere liker som dere vil se/lese mer om? God helg fininger💛 Her kommer noen av bildene som jeg tok i dag. Vi blogges!

 

Hva synes dere om bildene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg