MIN 17. MAI

Reklame | NA-KD

Hei, til alle mine fine lesere!

Severin og Adrian❤️
Fredrik❤️
Fine Thea og Martine❤️
Se så fine de er da❤️
Kjole HER

Åå, dagen i går var såååå fin. Jeg og Thea våknet klokken fem på morgenen og begynte å fikse oss. Vi trodde nemlig at vi skulle være hos Floyd klokken 8, men vi skulle egentlig ikke være der før klokken 9. Så vi trodde vi kom til å være forsinket til frokosten, siden vi trodde den begynte 8 og vi kom 9! Men vi kom jo faktisk tidsnok! Dette var litt morsomt, fordi gutta sa klokken 8 til oss, fordi de vet hvor treige vi er! Haha. Frokosten hos Floyd var veldig koselig, vi koste oss masse og jeg må bare si at Floyd var så flink å ordne i stand frokosten. Godeste Floyd! Etter frokosten dro vi videre til byen og Gud så mange mennesker det var der, og så varmt. Klager ikke på været, det var så deilig at de ikke regnet i går.

Etter en time i byen bestemte jeg og Thea oss for å dra tilbake til hotellet å sove. Vi skulle bare ta en liten powernap, men det ble visst ikke det. Det endte med at vi sov i hele 5 timer! Vi våknet å stressa sånn siden vi skulle på vors oss Floyd der resten av gjengen var. Så vi fiksa og ordna oss fort, også dro vi til Floyd. Vi var ikke der så veldig lenge før vi måtte videre til Lawo, der hadde vi reserver bord. Jeg koste meg masse hele dagen. Så glad for at jeg har fått mulighet til å bli kjent med disse fine mennesker som jeg er uendelig glad i🖤 Når klokken var tolv så fikk jeg en liten gave fra resten av gjengen siden jeg har bursdag i dag. De er så gode mot meg! Også må jeg bare si hvor mye jeg elsker den nye søte kjolen min som jeg hadde på meg i går, jeg fikk så mange komplimenter for den! Den er så fin og så unik, jeg bare elsker denne kjolen. Valgte å bruke den i går fordi jeg hadde bestilt meg kjoler til 17. Mai, men de har ikke kommet enda. Men takk Gud for at jeg hadde denne fine kjolen jeg fikk fra NA-KD. 

Håper dere alle hadde en like fin dag som meg, klem Jamilla🖤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg