MIN ÆRLIGE MENING OM JENTENE PÅ PH I ÅR!

Sofie

Hun styrte veldig mye inne på hotellet og den andre alliansen hørte veldig mye på Sofie. Jeg ville ha Sofie hjem så fort som fy! Jeg og Sofie kom ikke så godt overens på grunn av spillet. Men ellers, tro det eller ei! Så likte jeg faktisk hun veldig godt og vi hadde det alltid gøy sammen.

Tea K

Jeg likte ikke Tea K inne på hotellet da hun hadde ikke sine egne meninger og bare diltet etter de andre. Klarte ikke helt å bli kjent med hun og det er begge sin feil siden jeg viste null interesse da jeg ikke likte henne. Før Tea røyk ut så mislikte jeg hun så mye. Men liker Tea  den dag i dag og snakker faktisk en del med henne. Hvem hadde trodd det? Ikke jeg i hvertfall.

Marthe

Åh Marthe, hvor skal jeg begynne? Marthe var bare god mot alle. Det som irriterte meg med Marthe var at hun stod aldri opp for seg selv, og jeg følte at de andre bruke henne som en brikke i deres spill. Men Marthe var uten tvil en av favoritt jentene mine da vi kom skikkelig godt overens.

Thea

Thea var min nr.1 siden min første dag og vi klikka bare med en gang. Jeg ble veldig fort glad i Thea og etter noen timer sammen, så bestemte jeg meg for at jeg kommer ikke til å la makten min gå utover henne. Det er jeg veldig glad for det den dag i dag. Oppholdet mitt hadde ikke vært det samme uten Thea! En ting som irriterte meg med Thea var at hun begynte å tro på hva den andre alliansen sa til henne, og jeg måtte alltid minne hun på at de hadde sendt hun hjem uten å nøle. Hun var litt vinglete og det var så irriterende til tider, haha.

Bettina

Ååå, Bettina likte jeg med en gang hun sjekket inn. Hun var så glad og sprudlende, en slik jente manglet vi og var så godt at Bettina kom tilbake. Hun var også morsom! Jeg lo masse av Bettina da vi to alltid hadde det så gøy sammen. Lagde til og med sang til henne, haha. Jeg bare elsket hele den jenta. 

Kine

Jeg klarte ikke helt å stole på Kine der inne da hun jugde til meg den uken hun sjekka inn. Men allikevel så valgte jeg å redde Kine samme uken. Selv om hun hadde satt meg i fare! Grunnen til det er at jeg så ikke på Kine som en trussel, og det var det den andre alliansen ville. Så de skulle fader meg ikke få viljen deres. Likte Kine på hotellet, men hun var mye borte så fikk ikke bli så godt kjent med hun. Nå er hun en av de jeg er veldig glad i.

Adele

Adele var bare så god, men også naiv. Hun trodde på hva alle sa til henne. Adele skjønte ikke helt spillet og personlig så syntes jeg ikke hun passet der inne. Jeg var veldig mye med Adele og likte hun kjempe godt.

Lea

Vi var bare der inne sammen i en uke, men allerede etter bare 4 dager sammen så likte jeg Lea kjempe godt. Eneste personen som jeg sendte hjem fra den andre alliansen og fikk dårlig samvittighet på grunn av. Jeg likte Lea kjempe godt!

Jeg tenkte å skrive om guttene i et eget innlegg, ellers hadde dette innlegget blitt altfor lang! Hva syntes dere om meningene mine? Noen som er enige, eller uenige? 

 

Klem, Jamilla.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg