MIN UKE SÅ LANGT

Hei dere!

Jeg har ikke gjort så mye denne uken, men allikevel så tenkte jeg å dele med dere hva jeg har gjort hittil.

Søndag

På søndag så hadde jeg planer med Melina, jeg ville tilbringe så mye tid med hun som mulig siden hun skulle reise. Så vi dro ut for å feire siste dagen hennes hjemme. Det er litt rart å ikke ha hun her, jeg savner Melina allerede. Vi snakker sammen flere ganger i løpet av døgnet og å gå fra det til null kontakt er vanskelig. Men jeg heier på hun og håper hun holder seg der helt til slutten og vinner hele greia. For dere som ikke vet så skal hun være med 71° Nord Kjendis. Jeg har visst om det lenge, men det ble ikke sluppet før i dag. Gleder meg masse til å se det! Haha, diva Melina på tur blir gøy.

Mandag
Jeg og Melina sov på hotell fra søndag til mandag, og hun måtte opp tidlig så jeg fulgte henne. Etter dette dro jeg hjem til søsteren min og var litt med henne.

Tirsdag
Jeg dro til legen for å sjekke ut et utslett som jeg fått etter Mexico. Legen sa det var solskade, har prøvd alt nå for å kvitte meg med det. Men ingenting funker, så får håpe kremen jeg har fått nå funker. Etter legen så tilbragte jeg tid med familien min, jeg slapper alltid av her så det var deilig.

Onsdag
I dag skal jeg på visning og en venninne av meg skal være med. Jeg skal flytte sammen med en person, men vil ikke si hvor og når helt enda. Jeg sier ifra når alt er klart.  Også tenkte jeg å dra innom Monki for å bytte en bukse som er alt for stor for meg. Så tenker jeg å dra en tur til Moss, men tror ikke jeg drar før i morgen. Så vi får se!

Vet enda ikke hva jeg skal resten av uka, så jeg tar det som det kommer. Jeg må i hvertfall bytte piercingene mine igjen, så det må jeg få gjort denne uken. Jeg må begynne å pakke også, siden jeg har utsett det lenge nå. Men jeg må begynne å pakke, det er jo så dødskjedelig men det er nødvendig. Håper dere har en super fin onsdag så blogges vi💘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg