MY GUILTY PLEASURE

  • Heihei💛

Nå skal jeg skrive om noe jeg spurte dere om for ikke så lenge siden. Det har vært en del som var spurt om et slikt innlegg. Nemlig favoritt seriene mine.

Det var en periode jeg var så avhengig av serier at jeg så alt med en eneste gang og var alltid på utkikk etter nye serier. Jeg levde seriøst for serier og gledet meg alltid til å begynne på nye serier. Når jeg fant noe jeg likte, så jeg alt på kort tid. Jeg avlyste planene mine bare for å se på serier. Så å være avhengig av serier er en av mine store «guilty pleasures». Nå har jeg ikke så mye tid til å se på serier lenger, men jeg ser på favoritt seriene mine innimellom når jeg har tid til overs. Men nok om det, her kommer favoritt seriene mine så langt!

Friends

Friends er en serie man aldri blir lei av, jeg vet faktisk ikke hvor mange ganger jeg har sett på Friends og er enda ikke lei av det. Tror man aldri blir aldri lei av den serien. Jeg elsker virkelig Friends og kommer alltid til å gjør det, har du ikke sett den enda så anbefaler jeg den på den sterkeste. Dere kan se den på Netflix.

 

 

 

 

 

 

 

Gossip girl

Denne serien har mange jenter sett, det regner jeg med. Men sikker mange gutter også. Den er så spennende og så morsom, gossip girl er også en serie jeg har sett mere enn en gang. Og denne ser jeg om og om igjen. Anbefaler denne også til de som ikke har sett den, du kommer ikke til å angre. Denne finnes også på Netflix 🙂

One tree hill

Åh, denne serie var en stor favoritt når jeg var yngre. Den er fortsatt det den dag i dag. De har faktisk ikke one tree hill på Netflix eller Viaplay, det er litt trist egentlig. Kunne tenkt meg å se den igjen da det er veldig lenge siden jeg så den sist. Sett den flere ganger, dette gjør jeg med alle favoritt seriene mine. Ser dem flere ganger, maks 4-5 ganger før jeg blir lei.

THE O.C

Er det noen som husker The O.C? Denne så jeg igjen for noen måneder siden faktisk. Og jeg elsker den fortsatt, jeg hadde faktisk alle dvd’ene til the O.C og One tree hill da jeg var yngre! Haha, det er så fjernt å tenke på at vi brukte DVD før. Men den tiden så måtte jeg bare ha alle DVD’ene på alle favoritt seriene mine og disse to var en stor favoritt hos meg uten tvil.

Frustrerte fruer (Desperate housewives)

Jeg har begynt på frustrerte fruer igjen og jeg angrer ikke på det, herregud så morsom den serie er og så spennende. Jeg har sett den et par ganger og husker mye, men ikke alt. Så er litt gøy for meg å begynne på den igjen. Begynte å se den igjen på grunn av en venninne, ho satt den på hver gang jeg var på besøk hos hun. Jeg ble hekta igjen og begynte å se den alene. Denne finner dere på Viaplay og de har frem til sesong 9 der! Det verste jeg vet er serier som kun har 2-3 sesonger, liker best de som har 8 til 9 sesonger.

Power

Power var ikke en favoritt med en gang hvis jeg skal være ærlig, hadde en venninne som maste om at jeg skulle begynne å se på den. Jeg begynte faktisk å se på denne serien fordi på den tiden så var det en gutt jeg likte, og han elsket denne serien og snakket mye om den. Så jeg bestemte meg for å teste den ut, og gjett hva jeg ble så avhengig og så alt med engang? Power er faktisk en serie man ikke klarer å legge bort fra seg, du blir dratt inn og vil bare se alt med en gang. Denne finner dere på HBO (hvis du ikke har sett power så må du se den).

Her har dere noen av favorittseriene mine, jeg har sett mange serier så hvis dere vil ha et innlegg til med flere av mine favoritter serier så rop ut. Innlegget hadde blitt altfor langt ellers, da kan jeg heller komme med et innlegg til neste gang om flere serier eller filmer.

Er noe av disse serier en favoritt hos deg også?

Dere får gjerne komme med tips til meg om hva jeg burde se💛 Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg