NOE JEG SLITER MED FOR TIDEN

Reklame | NA-KD

Hei fine💛

Sko HER

Jeg vil bare begynne med å si ja jeg vet jeg har blogget veldig lite i det siste, grunnen til det er fordi det er så mye annet jeg holder på med akkurat nå og glemmer fort å blogge. Men skal bli bedre på det fremover! I dag så dro jeg på et møte og etter det dro jeg hjem for å sove. Jeg sliter skikkelig med hodepine for tiden og vet ikke hvorfor jeg har slitt sånn med hodepine nå. Jeg har aldri vært plaget med det før, og nå er det helt krise! Jeg får hodepine to ganger om dagen. Både i dag og i går var det veldig vondt, jeg måtte stenge meg i et mørkt rom da lyset plager meg skikkelig.  Jeg føler jeg får enda mer vondt når det er så lyst ute. Jeg har sovet veldig mye i det siste på grunn det.

Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag siden jeg har vært dårlig. Jeg var innom byen en kort tur med en venninne for å titte og jeg fant meg en blazer og en veske (sjokk). Jeg elsker klær og finner så og si alltid noe, haha. Etter det kjøpte vi oss is og satt og koste oss med isen. Jeg begynner allerede å få hodepine igjen, så tenkte å komme meg til legen snart da det her ikke blir noe bedre.

Vi blogges fine💛

8 kommentarer

Siste innlegg