ØNSKELISTEN MIN

Reklame | Nelly

Hei fine💛

Jeg tenkte nå å vise dere favorittene mine fra Nelly og hva jeg ønsker meg derfra! Jeg bare elsker Nelly. De har stort utvalg og man finner alltid noe man liker der, da utvalget deres er litt større enn mange andre nettsider. Nå har Nelly startet sitt SUMMER SALE som gir opp til 70% avslag, og med koden Jamilla10 får dere 10% ekstra off salg. Dette syntes jeg var et skikkelig godt tilbud, tenk så billig da dere😍  

Jeg har brukt 3 timer på Nelly nå for å finne alt jeg ønsker meg, jeg elsker å se på klær og det er det beste jeg vet om faktisk. Jeg kan titte innom Nelly flere ganger bare for å se på klær og sko, haha. Jeg har alltid elsket klær og sko og det er det jeg bruker alle pengene mine på faktisk. Jeg blir aldri lei av av det heller! Nå skal jeg vise dere alt som jeg ønsker meg fra Nelly.

Skjørt HER

Skjørt HER

HER

Badedrakt HER

HER

Fargen omg! Link HER

Sko HER

Love it! HER

HER 💛

Kjole HER

Se så søt kjole! 😍 HER

Nelly har virkelig mye fint nå, jeg vil bare ha alt! Det er jo sommer og er så mange fine sommerklær, så klarer ikke å titte uten å kjøpe noe. Håper dere også finner noe dere liker, det tror jeg på da de har så mye fint på salg nå😍 Happy shopping fininger og ikke glem å bruke koden min Jamilla10 som gir dere 10% ekstra på salget. Håper det her var en fin start på helgen, klem Jamilla💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg